Waktu rehat adalah waktu yang ditunggu tunggu oleh setiap pelajar bagi melepasakan tekanan dan lapar sepanjang sesi pelajaran. Begitu juga dengan nani yang tergesa gesa untuk membeli makanan di kantin " syuhada cepatlah nanti keropok habis saya nak makam ape ". Syuhada adalah rakan baik nani a.k.a bff sejak tadika lagi . Syuhada sudah tahu apa yang kawan baiknya dan apa perkara yang terbaik bagi kawan baiknya." Sabarla wak ! Saya tengah masukkan buku dalam beg ni " selesai syuhada masukkan bukunya didalam beg nani segera menarik tangan syuhada menandakan perutnya teramat lapar .Sampai sahaja di kantin ,nani segera mencapai keropok dan memasukkan sos kedalam plastik tetapi sos tersebut terlebih dahulu dicapai oleh seorang lelaki iaitu Fiqry pelajar tingkatan 3A yang sebaya dengan nani dan syuhada .Nani berbisik kepada syuhada " ish sibuk betul la mamat ni " syuhada membalas " dah awak tu lembab memang dia ambik la " nani memandang syuhada tanda menyampah .Fiqry memandang nani tanpa rasa bersalah .Fiqry terus beredar dari kantin menuju ke koperasi sekolah begitu juga dengan nani pergi ke sana atas alasan yang sama.Sampai sahaja di sana nani terlihat fiqry sedang membeli air nani pun menyelit " cikgu bagi saya air mineral satu " fiqry terus berkata kepada guru tersebut " takpe cikgu bayar sekali " nani memandang fiqry jelingan nani dibalas dengan kenyitan mata fiqry .nani mengucapkan terima kasih tanpa memandang fiqry .