" kring kring " bunyi telefon menganggu tidur nani , tertera nama " syuhada " di skrin telefon . Nani menekan butang berwarna hijau untuk menjawab telefon ." Hello , assalamualaikum " tanya nani . " Hai how are you miss , im really really miss you " .jawab syuhada . " kacau la awak ni syuhada " panggilan syuhada dijawab ringkas oleh nani kerana masih didalam mood tidur ." Macamana dengan sekolah baru ? Seronok ?" Nani menjawab boleh la .panggilan berterusan sehingga ke petang .
Keesokannya waktu persekolahan nani berjalan seperti biasa , tetapi kekacauan The wannababes menyebabkan nani berasa ingin marah dengan tingkah laku mereka . Semasa dalam perjalanan pulang , nani ternampak maya dan nadhirah sedang membuli seorang pelajar tingkatan 1 , perlakuan mereka amat menyakiti hati nani .Nani cuba untuk menghalang mereka. Tetapi halangan dari ifa dan farahana menyebabkan dia tidak dapat mengelakkan perkara itu .
Pada suatu hari , pada waktu rehat nani terlihat farahana dibuli di belakang kawasan sekolah .Muka farahana diconteng dan dicampakkan kasutnya ke dalam longkang .Farahana menangis dan dipaksa makan rumput .Nani menghalang mereka dan menyuruh farahana beredar , tetapi perlakuan nani menyebabkan The wannababes marah , pergaduha mereka dilihat oleh satu sekolah termasuklah aiman .Aiman ditugaskan untuk menghentikan pergaduhan tersebut . Akhirnya berjaya , nani mengalami luka di muka .Manakala the wannababes iaitu maya hanya mengalami luka kecil di lengan ,maya sudah lama menyukai aiman tetapi tidak diendahkan oleh aiman .Maya bagaikan syok sendiri pada aiman .Bermacam macam perkara yang dilakukan oleh maya untuk menarik perhatian aiman tetapi tidak diendahkan olehnya ." Awak okey nani " aiman bertanya .nani hanya diam dan terus beredar kerana takut akan dipanggil oleh guru kaunseling ." Kenapa awak tanya dia okey ke tak tanya la saya ".maya menanya.kemudian nadhirah pula mencelah " haah la kesian girlfriend you luka " . Aiman menjawab " buat ape aku tanye kau , kau bukan girlfriend aku dah kan . Eh dahlah , aku dah menyampah nak hadap muka kau ,oh by the way semoga berbahagia la eh dengan boyfriend baru ,bye !"kata kata dari mulut aiman membuat kan semua pelajar sekolah tertawa terbahak bahakmenyaksikan adegan romantik tidak menjadi mereka .