3

4K 100 10
                                    


Melis;

Gözlerimi açtığımda her yer karanlıktı. Yatağımdan doğrulup gözlerimi ovuşturdum. Telefonumun ışığı yanınca mesaj geldiğini anladım telefonun olduğu yere uzanıp telefonuma baktım. Gelen mesaj Alev'dendi. 

''Kanka aradım açmadın bir şey mi oldu noldu'' 

diye mesaj atmıştı. Of hiç birşeyden haberi yoktu doğru ya. Ben bile inanamıyordum olanlara. Bu evde kalamazdım babama gitmek istiyordum. Işığı açıp banyoya girdim. Sıcak su her zaman bedenimi rahatlatırdı. Sahi beni odama kim getirmişti? En son Doruk beni yerden kaldırmaya çalışıyordu vee tabi ya Doruk getirmiştir odama başka kim getircek o kaldırırken bayılmıştım. En son olanlar gözümün önünden geçince gözlerimden damla damla yaş düşüyordu hala anlamıyorum annem bunları nasıl der ve nasıl bana tokat atardı. Bu zamana kadar tokat yememiştim ben. Babamdan bu kadar nasıl nefret ediyor hala aklım almıyor. Kendisi görüşmese bile beni engellemesi yanlıştı. Of. Ben babamı çok seviyordum ve babamla görüşmek istiyordum annem buna karışamazdı ki bu saatten sonrada karışamazdı. İçerden telefonumun çalma sesi geliyordu ama şuan açamazdım. Suyu kapatıp banyodan çıktım. Bunları düşünene kadar sıcak suyun altında bedenim rahatlamıştı ama annemin dedikleri sayesinde hala rahat olamıyordum. 

Üstümü giyinip valizime kıyafetlerimi koymaya başladım. Gidicektim evden bilmiyorum nereye  nasıl gidicektim ama gidicektim duramazdım bu evde. Annem bugün kendinden nefret ettirmişti. O tokatı haketmiyordum ben. Telefonuma bakınca Kaan'ın aradığını gördüm. Onun hiç birşeyden haberi yoktu of. Banyodayken açamamıştım arama tuşuna basıp açmasını bekledim. Acaba beni gelip almasını istesem gelir miydi? Diye kendi kendime sordum ama Kaan gelirdi kimseyi dinlemezdi tanıyorum. Açtığında ''Kanka açamadım işim vardı noldu''

''Napıyosun diye aramıştım güzelim, nasılsın''

''Kötüyüm kanka'' dediğimde gözlerim dolmuştu konuşurken sesim titremişti

''Noldu sesin kötü geliyor iyi misin sen geliyim almaya''

''Gel kanka al beni bu evden ''

''Tamam güzelim geliyorum 10 dakikaya ordayım'' diyip kapamıştı.

Valizimi kapatıp ayrı bi kol çantası alıp içine bi kaç eşyamı koyup bu seferde Alev'i aradım. Anında ''kuzuum nerdesin sen'' diye açmıştı telefonu. Of sesim titriyordu boğazım düğümleniyordu konuşamıyordum lanet.

''Melis bebeğim iyi misin niye konuşmuyorsun'' diye sorunca ağlamaya başladım.

''Alev çok kötüyüm ben''

''Noldu yaa''

''Evden gidiyorum ben dayanamıyorum artık babamla görüştüm diye görüşmek istediğimi söyledim diye tokat attı bana. Ben haketmedim bunu'' diye söylenince daha çok ağlamaya başladım

''Geliyimmi size canım''

''Yok kanka Kaan gelicek 10 dakikaya beni almaya valizimi hazırladım gidicem buradan tabi nereye bilmiyorum''

''Bize gel bizde kalırsın''

''Yok Alev olmaz öyle neyse Kaan aldığında seni de alırız olurmu ''

''Tamam bekliyorum güzelim görüşürüz'' deyip kapattım telefonu.

Allah'ım napacaktım ben? Nereye gidecektim of. Alev'e gidemezdim onlara yük olamazdım babamı aramak istiyordum ama üzülecekti ona da söyleyemiyordum zaten şimdi konuşsam kesin ağlardım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkayıp kuruladım yüzümü. Anneme karşı güçlü duracaktım onun karşısında zayıf görünmek istemiyordum. Eyelinerimi rimelimi ve rujumu sürdükten sonra hazırdım. Saçlarımı açıp bi güzelde taradım. Güçlü durmaya çalışsam da olmuyordu ama onun karşısında olacaktı en azından. Şimdi o yeni eşiyle mutlu olsun. Kaan'dan mesaj gelince valizimi indirmeye çalıştım. Sonunda indirince tekrardan odama girip çantamı aldım bu seferde. Aşağı indiğimde Doruk annem ve sevgili Kerem amca öylece dikilmiş bana bakıyorlardı. Annem bana doğru adım attığında ben adımımı geri aldım. ''Kızım nereye gidiyorsun''

ÜVEY ABİMWhere stories live. Discover now