<29>

143 9 0
                                    

|Гледна точка на Ру|
-Водещия- И победител е...................Отбор Скелети!-видях как Карол се натъжи.Слязохме от сцената и тя ни събра за да ни каже нещо.
-Карол- Направихме всичко, за да спечелим!Важното е, че макар и да загубихме ние сме един отбор и винаги ще бъдем.Обичам ви и това ще си остане така.
След това се появиха Себастиан и Мелиса
-Мелиса- Май се изравнихме.Голяма глупачка си Карол!Не повярва че ще те съсипя!
-Карол- Не ти не ме съсипа.Загубих един конкурс, но това не значи че аз няма да продължа.Може да сме загубили, но ние сме един отбор.-тогава някой каза името на Карол
-???-Карол Севиля?-тя се обърна
-Карол- Кажете!
-???- Маркус Бертолучи, режисьор и продуцент!
-Карол- Здравейте! Много ми е приятно да се запознаем.
-Маркус- Искам да те продуцирам, теб и приятелите ти.Даже и ако искаш ми трябва певица за петък!Ако решиш-подаде й визитката си-ми се обади.Довиждане!-Карол остана с отворена уста.
-Агус-Сис честито!
-Карол- Май няма да приема!
-Вал,Каро,Агус и Майк- Но Защо?!
|Гледна точка на Карол|
Това наистина е огромен шанс за нас, но там ще има много момчета, а и Руджеро...Не ми пука за него! Чувствата ми се изпариха и никога няма да се върнат.Вече реших ще приема.
-Карол- Знаете ли!?Прави сте! Ще приема! И искам в петък да дойдете всички.
-Руджеро- Дори и аз?
-Карол- Ти си приятел на брат ми.Така че ако искаш ела и ти!-правя го защото знам че ще бъде голяма ревност, още повече че ще има целувка на последната песен.

Love at first sight...{ЗАВЪРШЕНА}Where stories live. Discover now