<28>

163 7 0
                                    

|Гледна точка на Ру|
Какво направих?!Ударих Карол без да е виновна! Не мога да повярвам що за човек съм!Разделих се с нея заради баща ми.Онази беше просто момиче с което да раздразня Карол и да се разделим заради баща ми.Каза ми,че иска да се разделя с нея за да не я нарани.Излязох от стаята си и видях как си сваля куфара.
-Карол- Агус отивам в апартамента на леля за няколко дни.Маурисио и Мариано (охраната) ще дойдат с мен за да не съм сама.
-Агус-Нужно ли е да го правиш?
-Карол- Агус той ми посегна! Това няма да му го простя!
-Агус- Нали се сещаш, че довечера е "Изгряваща звезда"?
-Карол- Да споко! Ще дойда в 18:30.Ще съм готова.Вал и Каро ще ми помогнат.
-Агус- Добре тогава сис! Ще те чакам и се пази!
-Карол- Добре пази се!-целуна го по бузата и излезе заедно с Лили.Слязох долу при Агус.
-Ру- Аз съм пълен тъпак.Но го направих за нейно добро.
-Агус- Разкажи ми какво стана?
-Ру- Баща ми!Отново!
-Агус- Да се обадим в полицията?
-Ру- Не! Ще изложим живота на Карол на опасност!
-Агус- Той какво иска?
-Ру- 100 000 000.
-Агус- Ще взема от фирмата.
-Ру- Не Агус! Няма да замесваме вашата фирма! Аз ще се оправя с него.
-Агус- Добре давай да се оправяме!
|Гледна точка на Карол|
Отидох в апартамента, който беше по-скоро мезонет.Беше уникален.
-Карол- Лельо благодаря ти!
-Лили- Кар за теб всичко!Ти си ми племенница и преди Амбър и брат ми да си отидат дадох обещание точно когато ти се роди да се грижа за теб!
-Карол- Разкажи ми малко за себе си!
Леля започна да ми разказва.С татко са правели какви ли не лудории.Стана ми смешно, но времето неусетно е минало и стана 17:55.
-Лили- Хайде да ти помагам да се оправиш.
-Карол- Добре!
-Лили- Ще облечеш това с тези обувки

-Карол- Добре! -Лили- Ще облечеш това с тези обувки

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Карол- Сега ще се обадя на Вал и Каро

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Карол- Сега ще се обадя на Вал и Каро.
-Лили- Добре аз ще се обадя в къщи.
-Карол- Добре.
След 15 минути Карол и Вале бяха у нас и ми оправяха грима.Бях почти готова остана да си взема медальона.Слязохме надолу и казах на охраната ми да остане и че тази вечер ще карам сама.Не след дълго стигнахме при Агус.Всички бяха там.
-Карол- Здравейте!
-Всички без Руджеро- Здравей Карол!
-Карол- Знаете графика и къде е Паскуарели?
-Ру- Тук съм Севиля!
-Карол- Хаха много смешно!-казах с ирония-тръгваме ли?
-Всички- Да!
- Карол- Ще бъдем с моята, тази на Агус и една от охраната, защото при леля и чичо нямаше място заради столчето на Сол.Стигнахме и преди нас имаше една група-Скелети.Бяха много добри.Дойде и нашия ред.
-Карол- Каквото и да се случи днес искам да знаете че ние сме един отбор и макар и всичко което се случи ни съсипа, но важното е сега да се забавляваме.И забравих да ви кажа че наградата е Музикален клип на всеки един от групата.Това е уникален шанс за нас.Сега да излезем и да ги разбием!
-Водещия- Сега нека излязат групата RollerSkaters.
Ние излязохме и пяхме с цяло гърло и се забавлявахме.
-Водещия- Нека и групата Скелети излязат за да обявим победителя!-забелязах,че в другия отбор са Себастиан и Мелиса.

Love at first sight...{ЗАВЪРШЕНА}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang