<19>

192 8 6
                                    

Гледна точка на Ру
Пътуваме към болницата заради прегледа на Карол.Днес е прегледа и а следващия месец е термина й.
-Карол- Ру притеснявам се.Ами ако нещо не е наред с детето?
-Ру-Скъпа успокой се.Всичко ще бъде наред.Опитах се да я целуна, но Карол извика името ми и видях как някакъв камион кара срещу нас и оттам ми се губи.
Гледна точка на Агус
Мама готвеше, а аз гледах телевизия.Превтртах ит канал на канал докато нещо не съзря вниманието ми.
-Репортерката-Днес около 11:35 стана ужасна катастрофа на пътя за клиника San't Angelo's clinic.Сблъскали са се един камион и кола.В колата са били момиче и момче.Момичето е било Карол Севиля, а момчето-приятелят й Руджеро Паскуарели.Доколкото разбрахме момичето е било бременно, но за жалост е изгубила бебето.В момента ги карат към болницата.Пожелаваме им успех.За още информация-в 19.35.
Останах с отворена уста.Карол е катастрофирала.
-Агус-Мамо!
-Амбър-Какво има Агус, защо викаш?
-Агус-Карол и Ру са катастрофирали.Карол е загубила бебето.
-Амбър- Какво?!Звънни на Малена, а аз звъня на Симон.
-Агус- Ок.
Разговора:
-Агус-Ало Мал... Къде си?
-Мал- В парка близо до болницата с Гастон.Защо?
-Агус-Карол и Ру са катастрофирали.Отивай в болницата ние с мама и татко идваме.
-Мал- Добре веднага!
Край на разговора
От името на Малена
Гастон-Мал какво има?
-Мал-Кака са катастрофирали.Хайде да ходим в болницата.
-Гастон-Добре хайде!
-Мал- Ако загубя племенницата си и сестра си, какво ще правя?
-Гастон- Кар е бременна?
-Мал- Да! Надявам се да са добре.
Вече стигнахме в болницата.Попитах на рецепция е коя стая са сестра ми.Те ми казаха и аз изхвърчах.Горе видях мама, татко и Агус.
-Мал-Какво става?
Как са те?
-Агус-Мал спокойно! Не знаем.
В този момент видях доктора.
-Мал-Как са те?
-Доктора- Госпожицата е добре, но за жалост загуби бебето.
-Мал-Какво?! А съпруга й-Руджеро Паскуарели?
-Доктора- Той е добре просто е изпаднал в безсъзнание.До 3 часа ще се събуди.
-Мал-Добре...

Love at first sight...{ЗАВЪРШЕНА}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang