Agi mi řekla, kde mám postel a Ami mi pomohla s vybelaním svého oblečení do skříňky. Teď už tak půl hodiny poslouchám o tom jak je nějaký Lucas okouzlující a strašně sexy. "Holky, asi půjdu na chvilku ven, chci se podívat kde mají chatu bráškové." "Ty tady máš brášky?!" vypískly obě dvě nadšeně a hned se začali vyptávat. Fajn, tak se na bráchy půjdu kouknout později, řeknu si a odpovídám na jejich otázky, typu: kolik je jim let, jsou sexy a jestli umí hrát fotbal. Nakonec se obě rozhodly, že půjdou se mnou, aby je mohly prozkoumat.(Což jsem čekala.) "Na které jsou chatce?" ptá se zaujatě Ami a natáčí si pramínek vlasů na prst. Řekla jsem jim tedy číslo chatky a ony se na sebe šokovaně podívaly. Hodila jsem po nich nechápavý výraz. "Tvý.bráchové.jsou.na.chatce.s.Lucasem?! OMG! To je bomba!" Vykřikla Agi. Ach jo,a je to tady zase, pomyslela a jsem si a dostrkala obě holky ven ze dveří.
Když jsme došly před chatku kluků, měla jsem trošku obavy ze setkání s Tedem, po našem dnešním ranním výstupu. Zaklepaly jsme tedy na dveře a tam nám otevřel kluk asi stejně starý jako já(17) jen v kraťasech. Awww, ty jeho břišáky! Ze snění mě probral Jackův hlas."Hej Luku, tak co je?" zeptal se. To už jsem se vzpamatovala. "Ahoj, jmenuji se Kate, Jack a Ted jsou moji bráchové a tak jsem se na ně přišla podívat," oznámila jsem mu s úsměvem. On se na mě taky usmál a se slovy Jasný,pojď dál zabouchl Agi a Ami dveře rovnou před nosem. Musela jsem se zasmát, protože to se mu vážně povedlo. " Čemu se směješ?" zeptal se mne nechápavě Luke. Do řeči mu však skočili Ted s Jackem. "Ahoj Kat," pozdravili bráchové dohromady. "Ahoj kluci," usmála jsem se na ně.
Asi po půl hodině co jsem si s klukama povídala(hlavně Luke se mě vyptával, a já jeho vlastně taky) jsem přišla na chatku a uviděla jsem sedět Ami a Agi na postelích s nasupenými výrazy ve tvářích, snažíc se mne ignorovat. Jakmile jsem je však štípla do tváří, začaly obě smát, až smíchem brečely. Když se konečně trochu uklidnily, tak jsme se rozhodli, že půjdeme na oběd, kde nám měli sdělit všechny informace.
Když jsme přišly do jídelny, seděli tam už všichni, takže se čekalo jen na nás. Brad nám oznámil, že během celotáborové hry budeme rozděleni do tří družstev. Modré, červené a fialové. V modrém budou velcí kluci(15+)v červeném velké holky(15+) a ve fialovém děti(10-14) dohromady holky a kluci. Byli tu dohromady 4 vedoucí- Anetta byla sympatická brunetka, Oliver byl vysoký asi dva metry, s jeho běžným úsměvem na tváři, Eleanor byla Bradova manželka a potom Brad. Naše družstvo( Ami a Agi, tři barbíny, jak jsem později zjistila, tak jim vládla malá hubená blondýnka jménem Tiffany, a její poskokyně se jmenovaly Lea a Tea, a jedna postížená-slepá holčina, drobná brunetka, velmi hubená, jménem Mishal) měla na starosti Eleanor, je to moc hodná paní, má okolo čtyřiceti let a jsem ráda, že máme jako vedoucí ji a ne Anette. Ta totiž dostala kluky a pořád se lepila buď na Luca a nebo na Jacoba, který jí nechal ať si dělá co chce, asi se jí bál. Brad nám řekl, kdy bude budíček a večerka, a rozpustil nás. Po zbytek dne jsme měli volno a já ho strávila na oddálené louce kreslením mraků.
Ahoj, takže další kapitola za námi, byla bych moc ráda za jakoukoliv reakci, abych věděla jestli se vám to líbí a jestli má cenu v tomto příběhu pokračovat😼
PS: Jak jste si jinak užili víkend? Já mám hodně věcí do školy, takže jsem se pořád učila, ale stejně bych nemohla být venku, protože hrozně lilo.
Ahoj, vaše ⭐Bajunkaaaa⭐😊