část 3.

13 2 0
                                    

Kreslila jsem si zde snad dvě hodiny. Když už jsem si řekla, že půjdu zpátky do tábora, tak mě někdo chytil za ramena. Strašně jsem se lekla a automaticky jsem tomu dotyčnému dala pěstí. Pustil mě a se zaskučením se svalil na záda do trávy. "Holka, ty máš trefu," řekl a já v něm konečně poznala Lucase. "Panobože Lucasi promiň, já jsem se tě jen lekla!" vyjekla jsem vyděšeně. "V pohodě, vždyť já debil na tebe neměl tak vybafnout, nečekal jsem že budeš mít  takovou  ránu, a že se trefíš přesně," začervenal se. To jako vážně? Je ale roztomilí, když se červená, to se musí nechat.

Když jsme přišli do tábora, dostalo se mi hnusných pohledů od Tiffany, Leo a Teo a překvapených od brášků a Ami a Agi. Nechápala jsem to, ale jsem si jistá že mi to holky večer na chatce vysvětlí. Ovšem co mě znejistilo byl nasupený Bradův výraz, hned jak jsme přišli, tak si zavolal Lucase k sobě do kanceláře. Překvapeně jsem se na Luca podívala, vždyť neudělal nic špatného. On jen smutně zavrtěl hlavou, sklopil pohled k zemi a šel poslušně do hlavní budovy za teď už rozzuřeným Bradem. Hned za mnou přiběhly holky. "Co jste tam sakra dělali tak dlouho?!" zeptala se mě rozčileně Ami. "Celý tábor vás dva hledal, tak se nediv že je Brad tak naštvanej!" řekla rozčileně Agi. "Já jsem si byla kreslit tam na louce a najednou tam Lucas přišel za mnou a tak jsme si začali povídat." začala jsem vysvětlovat na svou obranu. "A o čem jste si tam asi povídali dvě hodiny?" vynořil se za Ami najednou Ted a obejmul ji ze zadu. Ona se jen začervenala, ale nechala ho. "Tak dlouho?" zeptala jsem se a tázavě nadzvedla obočí. Chtěla jsem se Ami zeptat, co to bylo, to s Tedem, ale to už vyšel z hlavní budovy Laucas. Tvářil se tvrdě a když procházel kolem mne, tak se jen povrchně ušklíbl. Nechápavě jsem se na něj podívala. Co si o sobě sakra myslí?! Nejdřív se se mnou "kamarádí" a potom se chová takhle? Fajn, jak chce. Jack si asi všiml toho,že jsem trochu mimo. "Kat, jsi v pohodě?" zeptá se mě tiše. "J-jo jsem, jen jsem se zamyslela," odpovím mu a falešně se na něj usměji. Poznal to, ale nedal to na sobě znát, jen si povzdechl a otočil se zpět k Tedovi. "Katherine ke mě do kanceláře! A hned, prosím!" Zakřičel na mně Brad a já se na něj vyděšeně podívala. Zvedla jsem se ze země, kde jsem doteď seděla a šla k hlavní budově.

"Katherine, jak si to tu představuješ?! Copak si smíte chodit pryč z areálu?! Odpověz!" zakřičel na mě Brad vztekle. "Já ale mimo areál nešla!" bránila jsem se. "Byla jsem na louce za chatkami a-" "Za chatkami jsi nebyla, když jsem tam poslal Tiff, s Leo a Teo a ty mi řekly že tam tebe ani Lucase neviděly!" "A co když ti lhaly?" zeptala jsem se ho s nadějí v očích.  "A proč by to dělaly? Mám v nich důvěru, protože je znám od jejich 7let, ale tobě teď už nevěřím!" "Ale-" "Žádný ale, tebe s Lucasem čeká trest, přijďte sem po večeři," a s tím za mnou zabouchl dveře.

Summer campKde žijí příběhy. Začni objevovat