15.

132 24 1
                                    

Nastal pátek a já se dostavil spolu se svojí třídou plnou kreténů a jiných blbců na plavecký výcvik. Všichni se šli převlékat a já vešel do haly, všude byl cítit chlór. Viděl jsem JImina, jak dohlíží na nějaké z těch smradů, co už tu byli. Byl v triku a plaveckých kalhotách. Usmál jsem se a rozhlídl se. Jimin si mě vůbec nevšímal. Rozhodl jsem se tedy zapůsobit a sundal si svršek s doprovodem holek, které nadšeně zahvízdaly a kdoví co ještě. Jimin pomalu přesunul pohled na mě a zčervenal, ale hned zmizel někam do šaten. Vítězně jsem se zasmál a šel poházet pár holek, co tu jen tak seděly do vody.

Když zas přiběhl, podíval jsem se na něj a on ke mně přišel, uhýbal však pohledem. "Hm, tak co tu mám přesně dělat?" Zeptal jsem se a snažil se laškovně navázat zas jeho oční kontakt. "No.. em.. um.. dohlížej na všechny, kdyby se náhodou někdo topil a tak... um.." Nedalo mi to, vzal jsem ho do náruče a hodil ho do vody, zakřičel a pak bylo slyšet jen žbluňk. Když vyplaval zmateně se rozhlížel, v ten moment mě napadlo, že se třeba může topit, ale uslyšel jsem smích a nářek Jimina na můj účet. "To je nááádhera pane učiteli, moc vám to sluší!" Zaječel Tae na Jimina a hned letěl za ním do vody, s mojí pomocí.

Po skončení hodiny plavání za mnou přiběhl Jimin. Koukl jsem se na něj a naschvál se usmál. "Musím vám moc poděkovat, že jste mi s nimi pomohl." Přikývl jsem a nabídl mu odvoz domů, i když měl pořád nějaké 'pindy' na moje rozbité čelní sklo atd atd. Také jsme se pohádali při diskuzi na téma, kam pojedeme na večeři. Rozhodně vyhrál sex klub, kam jsem rád chodil.

Fack ju Göhte Yoongi/Fak Jů pane Učiteli Yoongi.Kde žijí příběhy. Začni objevovat