Nějak jsem s nimi vydržel zbytek školního dne.
Večer jsem se stavil na sklence vína a jiného chlastu v mém oblíbeném gay baru a pokecal s Jinem a Namjoonem o tom, jak to jde. Mému současnému napůl úvazku se vysmáli, díky kluci.
Shořte v pekle, blbci.
Další den jsem vešel do třídy a tam se klepal jak ratlík další z mladších učitelů. Byl roztomilý.
Otočil na mě pohled, jako všichni ostatní a úlevně si oddechl. "D-Dobrý den, vy jste ten nový?"
"A co má být?" Ohradil jsem se a hodil desky na stůl. "Jsem bývalý třídní této příšerné třídy, dnes jsem se s nimi přišel rozloučit." Řekl jemně, se slzami v očích. Bylo mi ho líto. "..ale sedl jsem si na židli, přilepili mě k ní." Dodal.
Nemohl jsem nic víc než se uchechtnout, nějak jsem tomu roztomilému pomohl a ještě jsem mu otevřel dveře, aby vypadl. U tohohle nemusí být.
"Kdo to udělal?" Projel jsem celou třídu pohledem, všichni mlčeli. "Tak znovu, kdo to byl?!" Zvýšil jsem hlas a opřel se zády o tabuli, tedy čistý kousek tabule. Zase nic. "Jste hluchý, kurva?" Najednou se ozvala nenápadná holčina vzádu. "Hoseok a Taehyung se zbytkem." Jenže ty ve třídě nebyli. "Kde jsou?" Ukázala z okna. "Šli si zahulit na školní hřiště." Odsekl jsem a došel k oknu, opravdu tam byli. Otevřel jsem okno a trochu se z něj nahnul. "Hej vy, kreténi. Okamžitě padejte do třídy!"
"Na to vám serem, pane učitel." Zaječeli všichni z té partičky a popotáhli si z cigarety.
"No tak.. Taehyungu, Hoseoku.. neserte mě.. počítám do tří."
"...1..."
"...2..."
"...3..."
"Hej ty, cos je práskla, pojď sem." Hned přicupitala. "Podej mi tu paintballku""Ale pane učiteli."
"Nejsem žádný učitel, dělej."
Podala mi to, ale hned ucukla. "To se nesmí."
"A chodit za školu se smí?!"
"ne.."
"tak mi to dej, dělej." když nic nedělala, vyškubl jsem ji to z ruky a začal střílet po těch 5, co byli venku.
Pak byli jen hezky barevný a utíkali z5 do třídy.
Tak to by bylo. Jsem nejlepší "učitel" na světě.