----------------------------------------------------------
Ya aku mahu menjadi
Permaisuri hatimu kim tae hyung.
-----------------------------------------------------------
Selepas terbangun daripada tidur aku memutuskan untuk membersihkan rumah memandangkan sekarang waktu cuti aku membuat keputusan untuk membersihkan rumah.selesai makan aku segera menukar pakaian yang sesuai untuk membersih aku memakai baju putih polos dan seluar pendek sesuai untuk membersihkan rumah .Aku pun memulai kan untuk membersih rumah aku mencuci lantai dan tidak lupa juga menyapu terlebih dahulu membasuh pakaian dan menjemur . Setelah selesai aku merehatkan badan ku dan aku mengambil keputusan untuk mandi .
Setelah selesai mandi aku memakai baju dan membuat keputusan untuk keluar untuk berjalan kaki .destinasi utama ku ialah sungai han sesuai untuk berehatkan minda.
Setelah mengunci pintu rumah aku terus menuju ke halte bus sambil menunggu bus aku memain telefon ku dan waktu tu lah bus tiba aku dengan segera menaiki bus dan membayar .
Setelah sampai aku pun terus berjalan menuju ke sungai han sambil sambil itu aku merenggangkan badan ku tanda untuk memula kan larian dalam kiraan satu dua tiga aku terus memula kan larian ketika aku memulakan larian aku secara tidak sengaja melanggar seorang lelaki .
Aku begitu terkejut dan aku segera menolong dia untuk berdiri setelah itu aku berkali kali memohon maaf daripada nya aku dikira bernasib baik kerana orang yang berada di hadapan seorang yang baik hati .
Setelah aku memohon maaf aku segera meminta diri selepas itu aku menarik nafasku dan menghembuskan nya dengan begitu kasar .Selepas insiden itu aku berjanji akan lebih berhati hati.
Ketika aku berjalan dengan santai aku secara tidak sengaja ternampak sesorang lelaki yang aku kenali jadi aku membuat keputusan untuk berjalan lebih dekat dan mendengar setiap butir bicaranya aku begitu ralit mendengar perkataannya sehingga aku tersentak kerana seseorang telah menepuk bahuku aku terkejut dan menjerit "Ahh.....!" Jeritku aku pantas menoleh "Awak tak apa apa ke ?" Soalnya aku begitu hairan dan pantas menoleh ke tempat di mana lelaki yang ku kenali dan hampa lelaki itu sudah pergi aku begitu kecewa lelaki dihadapan bertanya lagi "awak saya tanya ini awak okey tak ?" Tanya nya lagi aku dengan lemah hanya menganggukkan kepala dan aku pantas meminta diri.
Aku kecewa .
Bersambung.
YOU ARE READING
[C] ONE DREAM.
RomanceTaehyung dan Yewon dipertemukan disebuah mimpi, walaupun keduanya masih ragu tapi bait bait cinta mula berputik dihati. Kerana rasa takut Yewon memilih pulang ke Busan meninggalkan Taehyung yang masih ragu dengan cintanya. Yerin yang masih berjuan...