DREAM

65 8 0
                                    

______________________________________
Jika mimpi ini benar
Aku ingin menjumpai mu
Dengan segera .
______________________________________
Normal POV
Terlihat seorang wanita dia memakai gaun selutu berwarna biru muda dan memegang sebuah bunga "boleh saya berjumpa dengan Encik Kim Taehyung " tanya nya.

"Boleh tapi awak ini siapa ?"Tanya Eun Bi "oh saya penghantar bunga " balas nya "tapi sebelum tu saya nak tanya nama awak " ujar nya lagi "nama saya Kim Yewon " jawab nya .

"Baiklah Yewon -ssi nama saya Jung Eun Bi "kata nya "ok jomlah saya bawa awak ke pejabat tuan Kim Tae Hyung"

Tok...tok...

"Masuk" balasnya "tuan ada seseorang nak jumpa dengan tuan " ujar Eun Bi "ok biar dia masuk " balas Taehyung .

"Annyeong saya datang ke sini untuk menghantar bunga yang Encik pesan"

Taehyung segera mengangkat kepala nya dan yang dia  lihat sekarang ialah seorang wanita .

"Oh baiklah awak letak je bunga itu dekat meja saya "

Yewon hanya menurut dan dia segera meletakkan bunga yang dipegang nya .

"Tapi kita pernah bertemu ke sebelum ini?" Tanya Taehyung .

"Oh pernah masa Encik beli bunga kat kedai bunga tu "

"Oh baik lah tapi saya macam pernah berjumpa dengan awak kat tempat lain "

"Mana ada lah Encik mungkin Encik silap orang kot "

"Ah macam tu ke saya minta maaf ye tadi saya tak tahu pula "

"Taehyung -ah ayah kau -"

"Oh nampak nya Encik dah ada tetamu jadi saya pergi dulu "

"Taehyung bukan kah di-"

"Ye aku tahu wanita yang aku selalu cerita kat kau "

"Nampak kan aku dah kata wanita tu wujud dan sekarang kamu dah berjumpa "

"Ye betul tu tapi apa yang kau nak cakap tadi "

"Oh ayah kau dia suruh kau pergi pejabat dia sebab calon isteri kau ada kat sana "

"Apa dia buat kat sini ?"

"Mungkin beli cincin tunang  kot"

"Aduh aku baru jumpa wanita yang aku suka tu tapi dah kena suruh beli cincin tunang "

" sabarlah wahai kawanku "

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Mungkin beberapa hari ini saya akan lambat update sebab  saya ada ujian peperiksaan jadi saya harap kamu semua bersabar.

Annyeong
Bersambung.

[C] ONE DREAM.Where stories live. Discover now