נקודת מבט סתיו
הגענו הביתה והישבתי על הספה יודעת מה הולך לקרות עכשיו עם עופר
עופר:"יואאאאא סתיו מה חשבת לעצמך אני יכול להבין?!?מהההה יואאאא" הוא אמר כשכעס ענק בקולו
אני:"עופר אני מצטערת שדאגת ככה פשוט נגמרה לי הבטריה בטלפון ו..."
עופר:"זה ממש לא אכפת לי התירוצים שלך אני ממש מאוכזב ממך סתיו חשבתי שאפשר לסמוך עלייך. את יכול לתאר לעצמך מה היה יכול לקרות אם לא הייתי מגיע בזמן?"
אני:"אתה צודק לא הייתי אחראית אבל אתה לא מבין שכשאתה צועק עליי ככה זה מפחיד אותי ממש אתה יכול גם להגיד לי את זה בצחרה אחרת לא?"
עופר:" צורה אחרת סתיו? איזה צוקה בידיוק כי אני ניסיתי כל כך הרבה פעמים לדבר איתך בטון נעים אבל את עקשנית ולא מקשיבה לי אם היית מקשיבה לי קצת יותר אז אולי הייתי פחות כועס והייתי מוריד לך קצת מהעונש...
מה שמזכיר לי את העונש"
אני:" נו אבל עופר אמרתי שאני מצתערת מה אני עוד יכולמץה לעשות בקשה תוותר לי על העונש"
עופר:" ממש ממש לא את התנהגת ממש לא יפה ואת צריכה ללמוד לקח ולהענש על זה זה לא נתון לוויכוח בכלל"
סתיו:" אוףףףף"
עופר:"את לא תפגשי עם חברות שבועיים ו.."
אני:"מה שבועיים?! לא עופר נו זה מלא זמןןן אבל"
עופר:" שקט לא סיימתי לדבר
איך שאת מסיימת בצפר את באה ישר הביתה אתצלא עוצרת בשום מקום אחר ברור?"
אני:"כן"
עופר:יופי באים אליי חברים עוד מעט אז לכי תחליפי בגדים ונראה כבר אם תהיי פה או שתלכי לחדר"נקודת מבט עופר
אני:"אני פשוט שונא לתת לה עונשים אבל אין מה לעשות היא התנהגה בפזיזות עצחמה אני יודע שהיא רק בת 7 והיא עוד תמימה ואני גם רוצה שהחא תישאר ככה תמיד אבל אני כל כך דאגתי שקרה לה משהוא איך אני הייתי מסתדר בלעדיה אני פשוט לא מסוגל לדמיין את החיים שלי בלעדיה ואני צריך לשמור עלייה יותר מכל דבר אחר"
-דפיקה בדלת קטעה את המחשבות שלי-
אני"כןןןןוו"
והחברים שהזמנתי כדי לראות משחק כדחרגל נכנסואוקיי פרק חסר פואנטה...
חזרתי לכתוב את הסיפר אחר איזה שנה שלא אני מקווה שתמשיכו לקרוא ושלא נתשתם אותי
אוהבת אתכם הכי הכי ותודה על הכל
YOU ARE READING
אח גדול
General Fiction----מוקפא---- קדמה: היי אני סתיו בת 7 יש לי שיער בלונדיני ארוך ועניים כחולות יש לי שתי חברות טובות שיר ורוני ואנחנו מכירות דרך האחים שלנו. יש לי אח גדול קוראים לו עופר והוא שומר עליי ולא מרשה לי לעשות כלום בלי שהוא יודע מזה ובלי שהוא מאשר את זה. יש...