נקודת מבט סתיו
נכנסתי לחדר של עופר והתיישבתי על המיטה, חשבתי אם לספר לו על מה שקרה עם שירה או לא.
עופר:"הא ממי את פה כבר?, אני נכנס להתקלח שימי לך משהו בטלוויזיה בנתיים."
אני:"אוקיי" אמרתי
הוא נכנס להיתקלח ושמתי לי בובספוג בטלוויזה אבל בכלל לא הקשבתי לתוכנית. לא הפסקתי לחשוב על שירה ומה היא תעשה אם אני אספר... תוך כדי מחשבות נרדמתי.
נקודת מבט עופר
יצאתי מהמקלחת והנסיכה שלי כבר נרדמה כיסיתי אותה והתיישבתי על המיטה.
היא מתנהגת קצת מוזר בזמן האחרון אני לא יודע מה יש לה היא קצת מרוחקת ממני אני מקווה שזה לא קשור לשירה כי אם כן אני זורק את שירה בלי לחשוב פעמיים.סתיו לפני הכל.
"בבוקר אני אשאל אותה".חשבתי
בוקר
עדיין נקודתת מבט עופר
התעוררתי בבוקר והתעצבנתי מאוד שראיתי שסתיו לא לידי במיטה, לא מעירה אותי בחיבוקים ונשיקות כמו כל בוקר.
"סתיווווווווו" צעקתי
"מהה" עמתה בקול חלש
אני:" למה לא היית איתי בבוקר?!?"
סתיו:"לא יודעת שחכתי"
פה כבר הבנתי שמשהו בטוח קרה לה
אני:"בואי איתי אני רוצה לשאול אותך משהו"
נכנסנו לחדר שלי ואמרתי לה:
"חשוב לי שתדעי שאת הרבה הרבה יותר חשובה לי משירה ואם את לא אוהבת אותה תגידי לי ונבמור את הסיפור. אני יודע שאת מסתירה ממני משהו כבר מתאתמול אבל רציתי לתת לך זמן וזאולי תספרי לי לבד בזמן שלך.. אבל זה לא קורה וזה מעצבן אותי.מאוד.אז או שתגידי לי מה קורה איתך או שלא יודע מה אני יעשה אבל זה לא יגמר טוב.
סתיו:" אני לא יודעת מה אתה חושב שקרה לא קרה כלום." היא אמרה בלי להסתכל לי בעניים. אני יודע שהיא משקרת. היא לא יודעתת לשקר , במיוחד לא לי
אני:" את לא יכוולה לשקר לי ואת יודעת את זה אז אני מציע לך לספר לי עכשיו כי אני מתחיל לקבל עצבים ואת יודעת מה יקרה..."
סתיו:" אני לא יכולה לספר לך"
אני:" פחחחחחח את צוחקת עליי נכון? לי את לא יכוךה לספר?!? אני היחיד שאת יכוולה לספר לו.
נקודת מבט סתיו
אני לא יודעת מה לעשות . לספר לו או לא. לספר לו? אם אני לא אספר הוא יגלה לבד באיזו שהיא דרך ואז זה יגמר יותר גרוע טבל אני מפחדת משירה וממה שהיא תעשה.
מה לעשות?!? לספר לו? או לא לספר לו?טוב אז היי💕
פרק מאוד קצר אני יודעת...
אבל רציתי לשתף אתכם במשהו.
כל הכתיבה הזאת של הסיפור,המחוייבות הזאת קצת קשה ועמוסה לי.
אין לי עוד פרקים מוכנים וגם אין לי הרבה זמן לכתוב.
החלטתי לקחת הפסקה. לא לדאוג לדעתי לא יותר משבוע.
בזמן הזה אני אשתדל לכתוב כמה שיותר
תודה על ההבנה
ואלף סליחות😍💖
YOU ARE READING
אח גדול
General Fiction----מוקפא---- קדמה: היי אני סתיו בת 7 יש לי שיער בלונדיני ארוך ועניים כחולות יש לי שתי חברות טובות שיר ורוני ואנחנו מכירות דרך האחים שלנו. יש לי אח גדול קוראים לו עופר והוא שומר עליי ולא מרשה לי לעשות כלום בלי שהוא יודע מזה ובלי שהוא מאשר את זה. יש...