נקודת מבט סתתיו
"עופר תאמין לי שאני אספר לך עוד מעט אל תלחץ עליי בבקשה תן לי קצת זמן"
עופר:" יש לך יומיים , אחר כך אני מצפה לתשובה טובה ומפורטת על כל ההתנהגות המוזרה שלך ביומיים האחרונים."
"אוקיי תודה" אמרתי ונתתי לו נשיקה בלחי
בזמן הזה אני אחשוב איך לספר לו בלי ששירה תגלה ובלי שהוא יתעצבן הרבה
אחרי בערך שעה וחצי ירדתי למטה מהחדר שלי הלכתי לסלון וראתי את לא אחרת מאשר שירה התחלתי ממש לרעוד
שירה:" יואאא סתיו מתוקה איזה כיף לראות אותך" אמרה עם חיוך מאולץ ובאה לחבק אותי תוך כדי החיבוק היא אמרה לי:" כל הכבוד תמשיכי ככה עד שאגיד לך מה לעשות"
והמשיכה:" עופר אני עולה עם סתיו רגע לחדר שלה עוד לא הייתי שם אני רוצה לראות
עופר:" טוב מותק" אמר תוך כדי שהוא צופה בטלוויזיה.
הגענו לחדר שלי...
שירה:" כל הכבוד שלא סיפרת לו. אבל תביני אני לא סובלת אותך. בואי אני אספר לך, עופר כן כן יופר האח ה"מושלם" שלך עשה משהו למשפחה שלי לפני כמה שנים ואני פה כדי לנקום ואת. את הדבר שהכצ חשוב לו ולכן זו הדרך הכי טובה לנקמה אבל אם תעשי מה שאני אומרת לך הכל יהיה בסדר"
נקודת מבט שירה
אוקיי זה לא הלך בידוק כמו שאני ואחי תכננו אבל לא נורא, עכשיו מה שנשאר זה לחטוף את סתיו.טוב אז היי...
אני יודעת שאני חופרת עם ההודעות האלו אבלזאת האמת חשובה וקריטית...
אני לא אמשיך את הסיפר יותר.אני מפסיקה אותו פה.
אני ממש ממש מתנצלת. סליחה.
האמת שממש השקעתי בכתיבה אבל תוך כדי הבנתי שזה פשוט לא בשבילי אבלל בכל זאת המשכתי כדי לא לאכזב אתכם.
תודה על כל הפרגון והאהבה אני ממש לא יודעת איך להודות לכם.אז אני יודעת שהפרק הזה קצר ונגמר במתח אבל אני החלטתי להפסיק.
אתן/ם יכולים/ת לקחת את הסיפור להמשיך אותו או לשכתב אותו מחדש מהמקום שלכם/ן... אם אתם/ן עושות/ם את זה תכתבו לי בפרטי בבקשה כי אני אשמח לקרוא.
אני אשמח גםאם תכתבו לי בפרטי מה חשבתם על הסיפור זה מאוד ישמח אותי💖
אוהבת הכי הרבה בעולם ותלדה על הכל.
סליחה על החפירה
אוהבת💞💞💞💞💞💖💖💕💕😘😘😍
YOU ARE READING
אח גדול
General Fiction----מוקפא---- קדמה: היי אני סתיו בת 7 יש לי שיער בלונדיני ארוך ועניים כחולות יש לי שתי חברות טובות שיר ורוני ואנחנו מכירות דרך האחים שלנו. יש לי אח גדול קוראים לו עופר והוא שומר עליי ולא מרשה לי לעשות כלום בלי שהוא יודע מזה ובלי שהוא מאשר את זה. יש...