Hemen büroya doğru yola çıktım.Yürüyerek bitmeyen bu yol taksiyle belki biterdi.İlk bulduğum boş taksiye atladım.Büroya girer girmez Telefona sarılıp Gökhanı aradım.Kağan çoktan bürodaydı zaten.Sabah kahvaltı bile yapmamıştım.Ofisteki bisküvilerden biraz atıştırırken olay yeri incelemeye teslim ettiğimiz mektuptan haber geldi.Parmak izi çıkmıştı.Parmak izi Kuzey Keskin diye birine kayıtlıydı.Hemen gbtsini istedim.Adliyeyi aradım ve savcıyla konuşmak istediğimi Söyledim.İsmimi soran savcıya sert bir sesle cevap verdim."GÜNEY"Savcıya, olan biteni anlattım ve tutuklama kararı çıktı.Hemen emniyet bilgi işlem müdürü Hazar Beyden adres istedim.Elimizdeki en büyük şüpheli bu adamdı.Sağolsun Hazar Bey hemen adresi yolladı.
Bir resmi ekiple yola çıktık.
Adres lüks bir evdi.Kapıyı tıkladık ve hizmetçi attı.Ne mükkemmel bir evdi bu evin sahibi neden böyle bir şey yapsınki.Hemen Kuzey Beyle görüşmemiz lazım dedi kağan.Hizmetçi bir adam çağırdı üstündeki kıyafet pek zengin birisini andırmıyordu.Bahçıvan elbisesiyle gelmişti adeta bıyrun beni arıyormuşsunuz dedi.Hemen neden tehdit mesajı yazdığını sorduk.
Kıskıvrak yakalandığını farketti.Kaçmaya çalıştı bir çırpıda yakasından buruştutup kenara fırlattım.Bir cinayetin daha sonuna gelmiştik.
Sorgu odasında konuşturmayı başardık tabiiki bize mahsus yollarla.