Sonunda bir cinayetin daha dosyasını kapattık.Bugün öğrendiğim bir bilgiye göre yarın küçük adamlar bizi ziyaret edecekmiş.
Saat 12"yi geçmiş,uyku zamanı,hemen yattım.Sabah kalkıp en güzel takımımı giydim.Hemen evden çıktım ki birde ne göriyim.Özge kapıda bekliyordu.Birden üzerime koştu,boynuma sarıldı,hadi işte tam zamanıydı,Ağzımdan dökülüverdi birden cümleler.Seni Seviyorum. BENİMLE EVLENİRMİSİN.
Neler diyordum ben aklımdan hiç geçmemişti.Özgede çok şaşırmıştı,yüzünden belliydi.Birden dudakları dudaklarıma yapıştı.Yağmur şırıl şırıl yağmaya başladı.Isınmak için güneşe ihtiyacımız yoktu,Yağmurun serinliği sadece dudaklarımızı ıslatıyordu.Sonsuza kadar durabilirdim.Ama zaman geçiyordu yavaşça ayrıldı dudaklarımız birbirinden.Arabaya bindik ama sürücü koltuğu benimdi artık.Büroya kadar geldim.Arabadan indim ve içeri girdim.Tamamen unutmuştum,bugün çocuklar gelicekti.Hemen hazırlıkları araştırdım.Her şey tamamdı.
Çocukların geldiği belliydi.Sesleri geliyordu kendilerinden önce.
Öğretmenleri başlarında sessiz olun yavrularım diyerek çıkıyordu merdivenleri.Öğretmenleri ile tanıştıktan sonra çocukları gezdirmeye başladık.İlk olarak toplantı odası,sonra bilgi işlem bölümü en son olarakda küçük bir otobüsle çocuk şubeye geçtik.Çocukların en çok sevdiği
Yer çevik kuvvetti herhalde orada her yeri kurcalıyorlardı.
En son polis merkezinden çıkarken iki çocuğum MUSTAFA KEMAL ATATÜRK"ün büstüne selam verdiklerini gördüm sağanak yağmurun altında böylesine yetişen bir nesil ne büyük bir nesildir.
Eve dönme vaktime az kalmıştı.Özgeyi arayıp buluşmak istediğimi söyledim.Özgenin ailesi bildiğim kadarıyla bir trafik kazasında hayatlarını kaybetmişti.Yetimhanede yetişmişti.Dünya tatlısı.Eve geçerken beni almaya geldi,beraber eve geçtik.