"We cannot see the silver ocean in other concert,
Only when it is us,
No matter where you are,
Wave it,and we will able to find you"
-EXO-
-------------------------Kring!!
Jam loceng aku memekak meminta supaya aku bangun.
Pagi-pagi buta nak kena bangun pahal.
Mana tak nya..baru pukul 8:30 pagi kot..
Catat book of record aku hari ni bangun awal..
Kalau tidak pukul 12:00 tengah hari jugak lah aku baru bangun..Tapi nak buat macam mana,memang hari ni aku kena cari kerja..sebelum aku sambung belajar kat U.. Aku rasa baik aku kerja dari duduk rumah,makan,tidur buat habis kan boras ajo..
Dengan liatnya aku bangun dari katil empukku..
Done!! Fuh!! Tarik nafas..hembus~
Sebelum aku keluar,aku mencapai frame gambar..ala ni memang aktiviti aku sebelum kuar rumah..setiap pagi aku akan kiss frame gambar ni..pastu tersengih-sengih sesorang..apa?? Apa?? Engko nak kata aku gila?? Eh,tolong ye..engko tak tau gambar siapa yang buatkan aku angau memanjang nih..engko pun boleh jadi teruk dari angau..tah tah terkena SAWAN..(kau scroll bawah)
tengok mamat tu muncungkan mulut suruh dicium ah apalagi..
Aku pun berjalan kaki menuju ke tempat aku nak cari rezeki..maklumlah aku ni tak la kaya mana..exercise la sikit..Finally!!
Im here!
SM COMPANY..Aku harap dapat la kerja yang aku idam-idamkan selama ni..aipp~bukan aku sorang je yang mengidamkan job ni tapi korang pun sama..
Dari tadi aku cerita pasal kerja aku..
Aku tau aku beria..mohon jangan bash..Hah..jangan ingat aku nak jadi artis dalam company ni pulak..
Ergh~aku ni mana la ada talent..
Nak nyanyi??
Fuh~terus menang siot dapat gold medal lagi malahan di'boo'kan lagi oleh para peminat aku..Sebab apa??
Nyanyian tersengau terbaik..Nak suruh dance??
Badan aku ni,badan ngan kayu dah tak de beza..keras nak mampos..Jadi di syarikat inilah tempat aku cari kerja..
Kenalkan nama aku Shin Rae Ri..umur 20 tahun.."Wai Rae Ri,kau datang tepat pada masanya..aju nice!!"jerit seorang gadis.
Ni kawan aku..kepoh orangnya macam korang ah..(hahaha joke)
Aku yang nak kena interview, dia yang beria datang awal kebenda la..
YOU ARE READING
PROMISE-엑소 (Completed)
FanfictionMenjadi artis ialah tugas yang paling berat untuk dilaksanakan.Mereka bermula dari bawah,bertungkus-lumus untuk menjadi seorang artis.Hari demi hari,mereka melakukan yang terbaik untuk mencapai cita-cita mereka.Mereka tidak pernah berputus asa walau...