Present…..
1 minggu suda dari sya dapat wassap Chris yang sya suda jadi gf dia. Pastu diam2 suda ni. Teda dia tegur2 sya kalau belimpas. Mencari pun ndak. Aik? Betul ka juga sya ni gf dia suda. Sya wassap dia kena bluetick ja. Terasa bodoh ya di sini. Tapi sya go on juga dengan my new image. Penat2 buat ndak kan maw give up kan. Malam tu baru seja sya habis makan tiba2 bunyi hp sya. Si Chris call!! Omg omg omg!!!
S: hello…..
C: hey girlfriend. Where do you live?
S: pardon?
C: mana ko tinggal? Ko x faham english ka?
S: eh.. Bukan bha. Napa juga ko mau tau?
C: salah ka kalau your bf mau tau?Kamu tau tu giuk2? Begitu suda sya sekarang betelefon. Kena2 lagi c Chris bilang dia bf sya.. Haha.. Macam giuk2 badan sya terpusing2. Penangan cinta kali ni.. Haha.. Sya bagitau la alamat sya. Dia suruh sya siap2 cantik2. Kijap lagi dia datang. Dia maw bawa sya dating ni kaannnn… 😆😆Sya tinggal d studio apartment yang si abg sewakan. Dekat sama uni sya sbb c abg namaw sya drive2 telampau. Dia msh takut2 sikit tu. Ini pun sya yang berabis maw kereta sebab senang mau gerak. Sya merajuk2 baru dia bagi. Hehe..
Dalam setengah jam gitu Chris call lagi. Dia suruh tunggu bawah. Nasib sya sekarang pakar suda maw pakai eyelashes sama eyeliner ni. Practice makes perfect bha kan. Heels pun sya buli2 suda pakai. Tp belum berani. Nantila. Sya guna wedges dulu. Laju2 sya turun pigi bawah, sna c Chris menyandar di luar keretanya. Aduiiiii.. Melted sya tinguk dia aa.. Besa kalau pigi class dia pakai casual bha. Paling tidak pun jeans dengan kemeja la. Rambut pun dia sisir kemas. Itu pun sya rasa dia hot suda kan. Malam ni dia santai ja. Dia guna ripped jeans dengan t-shirt yg ngam2 fit, kasi nampak lean body dia tu. Rambut dia kasi messy2 baru dia guna sneakers. Terus macam berjanji pula kami dua2 pakai baju merah. Sya pakai skinny jeans dgn tube. Sya pg dekat Chris baru sya hi dia. 1st time kami jumpa ni di luar kampus. Dia tengok sya atas bawah baru dia tarik pinggang sya, lepas tu dia kiss lips sya. Punya rough, tapi sya suka. Ndak sempat sya balas kiss dia sebab sya terkejut kan terus dia lepas. Jantung sya bising suda maw keluar dari dada sya. Sya kena kiss oleh Chris!!! On our first date!!! Tapi lain Chris tgk sya.
C: don't tell me I'm your 1st kiss?
S:...... No no no. I'm just…. shocked.
C: thank god. Telampau cliché la kan kalau begitu. So why don't you kiss me back?
S: sya malu. Nanti jiran2 nampak?Chris tarik lagi balik pinggang sya. Buli sya rasa keras benjolan d bawah aaa.
C: i don't care. I get what i want anywhere, anytime. Understood?
Sya angguk kepala laju2 baru sya kiss Chris. Terkejut juga dia sebab sya tiba2 pigi kiss dia kan tapi dia balas juga. Tem kissing tu dia pg ramas2 buntut sya, sya biar ja. Kesiokan la kan. Baru dia kasi gesel2 lagi benjolan dia sna v sya. Dui.. Biar betul ni orang. Haha.. Suda kami macam maw kehabisan nafas baru kami stop. Chris bawa masuk dalam kereta baru dia suruh kasi bagus mekap sya. Sekali sya tengok d cermin ilang bha lipstick.. Haha.. Semua melekat d bibir Chris sma yg lain dalam perut dia suda kali. 😂. Tem Chris drive sya lap bibir dia guna tissue tapi susah maw ilang. Dia bilang yang penting ndak nampak comot telampaw ja. Dia suka kalau ada lipstick stain. Sya pun suka tengok. Kalau stain tu sya yang kasi tinggal la. Sya rasa sexy. Haha
Dalam kereta kami ndak banyak bercakap. Banyak dengar lagu ja. Tapi lagu2 Chris ni ndak berapa ngam sama sya. Ada yg ok juga tapi kebanyakannya lagu2 club ni. Sya ni belum lagi pg club. Taw la bha abg sya tu. Haha.. Kalau c Ira kesukaan tu. Bikin release stress dia bilang.. Haha.. Palui.. Sya lebih kepada oldies. Ballad, rnb. Kalau lagu2 club ni bikin pening. Tapi demimu Chris, sya layan ja. Sekali rupanya dia bawa sya pg club sna Kk Times Square. Masuk dalam ja pedih mata sya dengan asap rokok, bau peluh, bau minuman segala. Ndak pa. Yang penting Chris ada sini. Kami jalan ja merempuh crowd tu sampai la ada table yang kurang orang sikit. Sini kali tempat kami sebab Sya nampak ada si Jerry sma ada 2 orang lagi lelaki sma 3 orang perempuan. Semua perempuan tu duduk atas paha lelaki. Erk?? Luas lagi sya nampak tu tempat. Mesti maw berpangku ka? 😂. Chris kasi kenal sma kawan2 dia yang lelaki ja. Jerry sya suda kenal. 1 lagi Izam 1 lagi Don. Yang sioknya Chris introduce sya as his gf. Ertinya memang kompom sudala sya ni gf dia yang official kan.. Kawan2 dia pun tau suda. Yeah Yeah!! Kami duduk sana tapi Chris ndak pangku sya. Nasib la. Kalau dia pangku ndak selesanya tu sya. Sya tnya la siapa perempuan2 tu dia angkat bahu ja. Lepas tu kena hidang drinks. Sya ndak pasti apa tu nama dia tapi sya ndak suka tu bau. Baru dorang ni semua merokok. Nasib sya ni ndada asma bha. Kalau ndak RIP suda kali. Chris tuang minuman baru kasi sya.
Sya tengok2 ja minuman di tangan sya tu. Ndak lama Chris tanya kenapa ndak minum.S: sya ndak pandai minum.
C; what?
S: sya ndak pandai. Sya belum pernah minum lagi.Si abg punya pasal la ni. Telampau overprotective sama sya. Chris tengok sya baru dia ketawa. Ketawa yang bikin sakit hati ni.
C: with this look babe ? no one will believe that nonsense. Stop playing innocent. Drink. Now.
Okay. Dia ndak percaya.hmm..bila lagi maw try kan. Ada juga Chris ni. Sya tgk tu gelas baru sya minum laju2. Bluerrkkk.. Pahit! Sya paksa ja telan. Terus dorang tuang lg dalam gelas sya jadi sya minum lagi. Ndak lama sya rasa boleh terima juga pula. Pening2 kepala sya tp masih juga sya minum. Sya dengar ada orang suruh sya slowdown tp sya ndak peduli. Ndak lama macam siok suda lagu club tu sya dengar. Sya angguk2 guyang2 kepala macam c burung purple suda. Sya berdiri baru sya guyang2 badan sya. ni minuman bikin berani pula aa.. Sya test2 guyang2 menari macam selalu sya nampak time Ira tripping menari club d bilik sya. Tem2 sya guyang2 tu sya kena peluk dari belakang. Sya pusing kepala, Chris pula ni yang peluk sya ni. Sya kiss dia 1x. Pastu sya kiss lagi 2x. Kali k3 baru sya mau kiss dia pusing sya baru dia kiss sya. French kiss lagi. Tapi kali ni sya yg pigi peluk pinggang dia baru gesel paha sya d benjolan dia. Berenti dia kiss sya.
C: stop it..
Sya stop kijap baru dia sambung kiss sya. Sya buat balik kasi gesel2 guna paha sya. Berenti lagi dia kiss sya. Berat suda nafasnya.
C: do it one more time, I'll fuck you right here, right now.
Kali ni Chris ndak kiss sya balik. Dia tgk ja sya. Time tu sya tengok matanya baru sya perasan warna mata dia brown ni. Sya tengok bibirnya sexy betul. Merah2 lagi sebab berabis kami kissing kan dari tadi. Dadanya turun naik laju ni benafas. Macam nyum2 pula bf sya ni. 😂 sya bagi dia senyuman yang sya rasa paling menggoda time tu, sya cup benjolannya dengan tgn sya baru sya genggam kuat sikit. “ please. But not here “sya bilang.
The next thing i know kami dalam kereta Chris suda. Tem drive tu dia ambik tangan sya baru kasi masuk dalam jeansnya. Ndak tau bila masa dia unbuttoned his jeans. But i saw his member! Uuuu.. Mcm ni rupa dia.. Interesting. Dia suruh handjob dia. Sya ikut ja la kepanjangan lolow dia tu. Sya try kasi laju makin laju juga nafas dia. Sy kasi slow dia kasi clear throat dia terus sya kasi laju balik. Interesting. Sya boleh control lelaki begini oo.. Patutla banyak lelaki kalah sama perempuan. Hahaha. Ok. Gara2 minum ja bukan2 suda sy buat ni. Saya kasi lari tangan sya dari lolow dia baru sya lg kasi clear my throat ( sya ndak tau apa istilahnya dalam malay). Sedar2 Sya tengok kami d bawah ruma sya. Laju juga dia drive?? Terus dia buka pintu laju2 baru dia tarik tangan sya, keluar pg lif.
C: where is your house? Which floor? What is the number?
Sya bagitau la dia. tp ndak tau kenapa sekarang perut sya ndak selesa. Sya maw sendawa tapi Chris sambung lagi kiss sya. Sya maw layan tapi sya ndak fokus. Macam ada begumpal2 di dada sya. Mana lagi sya rasa suffocated dalam lif tu. Ting!! Sampai da tingkat saya,Chris bawa sya keluar lif baru dia suruh buka pintu ruma. Time sya cari kunci dalam sling bag, Chris peluk sya dari belakang baru kasi masuk tangan dia dalam tube sya baru dia ramas nenen sya. Sambil tu dia kiss2 leher sya. Begegar tangan sya buka pintu tu. Macam ketat2 suda v sya. Tapi tu perut sya masih ndak selesa.
Chris tutup ja tu pintu guna kaki dia baru dia kiss lagi sya. Ok sya betul2 ndak tahan suda ni. Dia pg buka butang jeans sya terus sya tolak dia. Tapi dia namau lepas sya. Berabis sya tolak, dia namaw juga, makin dia kiss sya. Dia ambik lagi tangan sya kasi masuk dalam jeans dia, kasi rasa benjolan dia tu. I have no choice, sya picit lolow dia kuat2 terus dia tolak sya tp xsempat sya lari sya termuntah suda. Sya dengar Chris memaki time sya muntah. Kena kali tu muntah sma dia. Kesian ko Chris. Skt ka? Haha.. Kena break la sya ni. Tapi sya rasa lega ni. Saya maw say sorry sma Chris tapi lucu mukanya. Terkejut abis la kali kan. Hmm.. Mungkin kalau sya sambung kiss dia ndak marah? Terus sya maw pigang mukanya, tapi dia pegang tangan sya laju2. Tiba2 sya rasa macam kena angkat.
Sya buka mata sya baring di katil suda. Eh? Sapa tu sana membongkok2 sana di lantai. Macam Chris. Terus sya lambai dia. Hi boyfriend… membelakang pula dia tu. Hehe.. Teda pakai baju pula dia. Sexynya bahunya. Ko ni Chris… dari belakang pun somboi. Hmm.. Sya maw kiss la bahu dia. Sya bangun tp terjatuh balik. Pening kepala sya. Tapi sya maw bahu bf syaaaa… hmmm.. Merangkak ja la. Chris masih lg membelakang sya. Yeahhh.. Dekat suda.. Sexynya bahu diaaa..sya kasi panjang tangan maw pigang. PAP!! Terus Chris berguling ni. Aik??? Dia terkejut ka tu? Hahahahahaha!!! Lucunya.. Beguling bha.. Hahahahha!! Eik.. Balik lg perut sya ni. Uweeekkkkkkk!!!
Sya dengar bunyi pintu kena buka pastu kena tutup. Bye2 Chris. See you tomorrow.
YOU ARE READING
360... Plus 5
ChickLit360 degrees of changes one can make in their life. And the reasons are.... 1- The People, or particularly person. 2- The Circumstances 3- The ups and downs 4- Thr aftermath of a decision 5- LOVE