4

1.8K 76 0
                                    

Besoknya sya bangun sakit kepala sya. Sya tengok jam terus sya kelam kabut bangun.  Lambat suda sya pg class.  Banyak suda misscall sma wassap dari Jiji sma Ann.  Kompom x sempat ni. Maw bersiap lagi. Cari pasal ja kalau masuk sekarang.  Sya reply ja dorang bagitaw sya dtg class ptg nanti. Migraine konon.  Lepas tu sya duduk atas katil tengok sekeliling ruma sya.  Hmmm..  Orang bilang kalau mabuk ndak ingat kan apa kita buat? Wrong!!  Sya igt semuanya. Semalam sya pigi muntah c Chris kan.  Sya picit lagi tu lolow dia.  Berani2 pula sya semalam lepas minum.  Begitu pula perangai sya kalau mabuk kan. Punya teruk tu perangai. Terus sya macam maw menangis ni.  Baru ja 1x pigi dating sma Chris.  Kompom la kena break lepas ni. Pelan2 sya bersiap.  Time sya mandi ada baju c Chris d tandas sya. Dia ampai ja atas sinki tandas tu. Sekali sya tgk ada bekas muntah sya sna aa.  Mesti dia geli ni semalam. Sya cuci tu baju guna tgn ja.  Berabis sya kasi gusuk tu stain nasib ilang juga. Sya pakai long dress  seja warna purple. Plain ja.  Tapi ada belahan sampai lutut. Teda mood sya maw bergaya2. Ndak suda c Chris maw juga sma sya tu. Panjang lagi masa before class jadi sya pigi singgah makan dulu baru sya singgah dobi kasi cuci balik baju c Chris sekali kasi kering. Lepas kering suda sya spray2 sikit perfume sya.  Jadi ndak juga dia teringat2 sya muntah dia. 

Sampai ja d kampus sya wassap Chris maw jumpa.  Dia bilang dia d cafe .  Sya tanya kalau blh jumpa dia suruh dtg ja. Nasib dia mau juga reply sya.  Ni ari sma besok kami teda sama class jadi baju tu ni ari la sya kasi blk.  Dalam 1 week kami ada 3 ari ja bha ada sama class. Sbb actually kami ni lain kos.  Lambat2 sya jln.  Sia2 bha effort sya rasa. Huhu.. Sakit2 tuh kena bleach rambut sakit lagi perasaan sya skrg. Kompom kena kasi break la sya ni.  Knpala sya muntah dia semalammmmm!! Down betul sya rasa.  Sampai d cafe sya nampak Chris sama Jerry minum2.  Ngam2 Chris angkat kepalanya bertentangan mata kami.  Tajam ja pandangan c Chris ni.  Marah ni dia kan.  Geli ni suda dia sma sya. kompom. Sya duduk sebelah dia,  Jerry depan kami.  Senyum2 c Jerry tgk sya.

S: hi guys. 
J: Shirley,  ko ndak pandai minum ka? Laju juga ko mabuk semalam.  Sikit ja ko minum tu.

Shit.. Malunya sya.  Ketawa2 c Jerry aaa..

C: Shut up jer. 
S: Hehe.. Yaka.  Sorry aa kalau bidak perangai sya last night.  Chris can we talk?

Laju2 sya maw lari dari sna.  Malu sya. Terus Chris bgn baru sya ikut dia jalan.  Kami pigi kereta dia.  Aduiii.. Tu kereta bikin sya tambah malu.  Buduhnya sya semalam. Macam ragu2 sya maw masuk tapi i have no choice.  Chris di dalam suda baru dia on engine suda.  Dia drive keluar dari kampus pg dekat bangunan yg masih dalam pembinaan dekat kampus kami tu.  Sunyi ni.  Teda orang langsung. Pekerja pembinaan pun teda.  Mungkin sebab afternoon kan.  Dorang lunch break kali. Ngam la begini.  Atleast Chris ada courtesy juga la ndak maki sya depan org ramai..

S: Your shirt.  I washed it. Thoroughly.  I even spray some perfume so it can get rid of last night …hmm.. Last night….. Chris I'm so sorry about last night. Please don't break up with me. It was my first drink.  I've never drink any alcohol  before.  I swear!

Sya merapu suda.  Sya tutup mata baru bikin tangan minta ampun lagi 🙏 🙏. Sya namaw kena breaaakkk… 😭😭😭

Krik krik krik krik..

C Chris ni suka betul krik krik org bha.  Sya buka mata sya sana pula dia betul2 depan muka sya.  Maw bersentuh suda hidung kami. Sya tengok mata Chris ndak juga macam marah.  Terus sya telan liur baru sya kiss dia laju2.  Tapi kijap ja.  X sampai 3saat pun. 

C; more.
S; ah? What more?
C; kiss me more.

Sya terkejut ni.  Dia ndak marah ka ni.  Sya pigi kiss la juga dia pelan2.  Mula2 la kan pelan.  Sekali ndak lama makin ganas suda kami kissing.  C Chris selak belahan dress sya baru dia pegang v sya dr santut ni.  Astaga.  Dia kasi main2 jari dia d clit sya.  Sya rasa pelik ni tapi sya namaw dia stop.  Terus sya panjat atas lap dia.  Chris kasi reverse seat dia baru dia tarik kolar dress sya ke bawah sekali sma bra terus dia isap nips sya.  Tgnnya ndak suda d v sya tp dua2 pigi main2 sma boobs sya sebelah menyebelah.  Ndak lama dia kasi angkat dress sya smpi atas pinggang baru dia kasi position v sya sma lolow dia. Dia buka suda seluar dia, Tp kami masih pakai underwear. 

360... Plus 5Where stories live. Discover now