Sya sampai ja ruma terus sya tidur. Kepenatan sya semalam ndak tidur membuat assignment. Lama lagi maw submit tapi jenis sya memang suka awal2. Jadi belakang hari ndak kelam kabut. Siok2 sya tidur ada orang ketuk pintu. Sya bangun la pigi buka. Sempat sya jeling tu jendela sya nampak maw malam suda. Lama juga sya tidur. Tu orang ketuk pintu macam maw pecah bha pintu. Takut sya terus. Nanti penjahat?? Laju2 sya ambik telefon mau call abg baru sya nampak ada 18 miss called dari Chris. Sya maw cari nombor abg tiba2 Chris call.
S: Chris. Help me. Ada orang ketuk pintu ruma sya kuat2. Sya takut…
C: did you check who is it?.
S: no. I'm afraid. What if tu penjahat yg maw rompak me. Or rape me. Or worst kill me? I'm scared… where are you?
C: it's the second one.
S: pardon?
C; the second choice. That bad guy wants to rape you.
S: what are you…?
C: open the door. It's me. The bad guy.Berlari sya pigi buka tu pintu. Astaga. Bf sya pula yg ketuk kuat2 tadi. Lega sya nampak dia terus sya lumpat pg peluk dia. Kaki sya pun belilit d waist dia. Dia sambut ja sya baru dia bawa masuk ruma berdukung begitu, lepas tu dia ampai sya atas meja makan. Baru sya maw bercakap terus dia kiss sya. At first the kiss was rough but then he let go and start kissing me slowly. Adui.. Mcm terbang2 bha sya rasa dgn Chris ni. Sikit2 kiss sikit2 kiss.. Haha.. Lepas suda kepuasan dia kiss sya dia minta masak maggi. Maggi?? Sya masak ja la kasi mkn dia. Biarpun sya ni kena manja tapi sya ni pandai masak oo.. Cita2 sya sebenarnya maw buka bakery sebab sya lebih suka baking dari cooking tapi abang suruh sambing bljr dlm akademik dulu nanti baru pelan2 ambik kursus untuk bakery. Sya ikut ja la. Tapi dia minta maggi ja? bha. Ok. Macam kelaparan betul dia makan aa. Sekijap ja abis, panas2 tu dia telan ja. Okay. Manusia biasa juga rupanya dia ni. Pandai juga lapar. Ingatkan tadi jelmaan katun.. Haha. Lepas dia makan dia pigi katil baru baring tutup mata.
S: Chris. Are you sleeping?
C:............Okay. Sya kena krik krik lagi. Sya pg dekat2 dia baru sya tengok dia diam ja ndak bgerak. Hidup lagi ka nk orang? Napa tiba2 diam. Pelan2 sya letak jari telunjuk sya d bawah hidung dia. Ooo.. Masih bernafas. Kelucuan sya dengan perangai sya sendiri. Lepas tu sya pg tandas ganti baju, cuci muka, berus gigi. Sya keluar tandas msh lg c Chris tidur. Sya pakai baju ruma seja. Seluar pendek dgn t-shirt. Ndak kan mentang2 dia d ruma sya maw pakai fake lashes, foundation semua kan. Haha.. Melmpau juga setiap masa berpaitung. 😂 saya pelan2 baring sebelah c Chris pastu mengiring menghadap dia. Sya tengok dia siok tidur sya pun sleepy ni. Last2 sya pun tertidur sama2 Chris.
CHRIS P. O. V
I can't believe what i see. Did i just sleep with a girl? I mean only sleeping without doing anything? Rekod ko bro. Haha.. Sya tgk muka Shirley. Cantik pula dia ni natural begini. Lucu tu warna rambut macam x ngam sama personality dia. kalau dia diam2 tidur begini,nampak innocent ni. Dulu masa Shirley tahan sya d tandas tu dia nampak macam timid punya orang. Rupanya diam2 ubi berisi. Sya cakap2 ja bha tu type yg sya suka. Bukan serious. Sya ni semua pun sapu. Yg penting hot. Lepas break tu ari sya bet sma c Jerry yg sya ndak kan ada new gf until end of this sem. Tapi lepas cuti tu dia muncul begini suda. Sexy gila nenen dia. Melayang rm100 sya. Cis! Hari tu masa bawa dia pigi party kwn c Jerry tu pun sexy sya tgk dia. Kawan sya d bawah pun setuju. Camana dia sebelum ni? Sya lupa suda. Sya ndak peduli pun.
Sekali kami kiss.. Wow.. Ndak pernah sya jumpa perempuan yang kiss so passionately like her. Tambah bersetuju kawan sya d bawah. 😂.. Tapi suda dia goda2 sya dia pg muntah sya pulak. Punya gantung. Nasib ko sya ni bukan perogol girl. Kalau ndak mlm tu juga sya kerjakan ko. Nasib sya mau sma yang ada reaksi juga. Namau sma patung. Dia pigi kasi terkejut lg sya tem sya lap muntah dia. Kuyak sya terguling terkejut bha, berabis lg dia ketawa. Sya kasi tinggal ja baju sya sna. Biar dia cuci. Geram sya kena kasi ketawa. Dia igt ka tu aa? Kan dia mabuk. Tapi time dalam kereta tu.. Aggressive pula Shirley ni. Tengok la mcm tadi time buka pintu pun terus pg lumpat peluk sya. Nasib lembut tu gunung2 kena dada sya.. Sya suka.. Haha.. Lucu sya tengok dia minta ampun tu. Haha.. Betul2 ndak ngam perangai dia sama style ni. Ndak pernah2 bha sya cum time make out. Kena dry hump seja bha. Pakar kali dia ni kan... Suara dia lagi…sexy…. isyhhh.. Bitin pula kalau igt balik.
Bangun la. Bangun la. Sya bitin ni. Bangun la. Tiba2 Shirley buka mata. Uii.. Dia dengar ka tu sya suruh dia bgn? Ndak pa la. Ngam timing. Terus sya kiss lips dia. Baru sya turun pg kiss2 leher sama dada dia. Eh.. Kacau ni baju, terus sya buka. Ada lagi bra. Aiyaa.. Kacau.. Sya maw tu gunung berkembar. Sya tarik ja tu bra pg bawah baru sya kerjakan nenen dia. Sekali tengok dia buka suda sendiri tu bra, lepas tu dia buka baju sya. Good girl! Memang pakar la dia ni. Macam ndak pandai puas sya sma nenen dia ni tau. Macam ada drugs. Sya pg kiss lg dia balik. Tgn sya merayap2 suda pigi v dia. Sya pigang basah suda. sya pun yang paling ready suda ni. Terus sya bangun buka jeans sya. Dia pun tolong tarik juga jeans sya sekali sma boxer lg tu dia tarik. Oh yeah! Kawan sy free suda!! Sya kasi baring Shirley baru sya tarik ja shorts dia. Macam memanggil2 suda sma sya terus sya pg rasa. Sweet! Time sya mau kasi masuk lolow sya terus Shirley tulak sya baru dia duduk. Dia maw kasi gantung sya ka ni? No. Not the 2nd time. Ni kali sya maw juga. Sya tulak dia kasi baring balik baru sya terus cucuk, dan Shirley teriak aa. Napa sempit betul ni?susah mau masuk tapi sya tulak lagi 2x kasi kuat sikit kali ni. Terus Shirley tendang perut sya. Terbuang sya. Tapi sya namaw gantung lg sya kasi baring lg dia baru sya try lagi masih juga susah. Baru kepala yang masuk belum habis lagi. Sya tengok Shirley tutup mata yang kesakitan ni sambil dia gigit tangan dia. Time blur2 tu baru sya trpikir something. Shit!! Kelam kabut sya tarik balik lolow sya kasi keluar. Baru sya tarik dia kasi duduk.
C: you're a virgin??
S: WAS a virgin. Why did you stop?Why did i stop? Biar betul. Masih virgin. I know dia nampak innocent but i didn't Know she's this naive. Siapa namaw virgin kan. Sya pun belum pernah test virgin. But i cannot handle this responsibilities. Sya maw suka2 seja. Kalau dia serious baru maw kawin sma sya cmna? She is pretty. I admit that. But I'm not ready. Sya msh ndak percaya dia virgin terus sya kasi baring dia balik baru sya kasi masuk middle finger dalam v dia baru sya kasi keluar sya tgk ada darah sikit. Shit! Terus sya pakai baju sya laju2. Lolow sya msh kembang lg tp nnt la tu sya urus. Blur muka dia tgk sya maw lari. Kesian juga. Tapi i just can't. Siap ja bebaju terus sya keluar laju2. Ndak sya goodbye pun. Bikin apa kan. Sya drive laju2 balik ruma. D ruma pun msh lagi sya tefikir2 pasal time dalam kereta sama cara dia kissing tu betul2 macam perempuan yg berpengalaman ni. Adui.. Rusak anak org olh sya. Time2 begini sya terbayang lagi dia naked td bawah sya. Punya sexy. Shit! Otak sya namaw tapi lolow sya maw. Kalah d tangan la ko ni ari bro. Sorry. Tapi she's too good for you.
Sya baring2 d living room sambil minum2 beer. Sya tengok tu tin beer sya ingat malam tu yang sya kena muntah. Terus sya ketawa sendiri. Cutenya ko Shirley.. Hahaha.. Eh? Buduh juga sya ni kenapa sya pikir psl dia lagi. Terus melalut pigi pikir nenen dia, lips dia, suara dia.. Adui kawan.. Ko pun igt c Shirley ni kan. Ko maw kalah d tangan lg ka niii.. Ndak boleh ni begini. Terus sya besiap baru call Jerry.
C: ui pimp. Carikan sya lubang. Urgent ni.. J: bha. Sini la ko tempat sya. Ada party ni. Ko pilih ja.
C: nice. Bha. Kijap sya sampai.Si Jerry la memang bapa ayam paling awesome. Bukan real bapa ayam la. Tapi dia senang ja maw dpt perempuan tu. Bila2 dia maw dia kol ja kompom ada juga tu. Daripada sya kalah sma tgn bagus sya pigi d saluran yg betul. 😂 😂
>>>>>>>
Berabis suda sya guyang dari tadi ni kenapa sya x pandai cum ni. Baru balik2 layu ni. Penat sya tapi sya gantung. Rest dulu. Ndak tau sapa nama perempuan depan sya ni. Berabis dia bj sya ni. Lepas tu dia naik atas sya baru dia guyang. Sya biar ja. Sya ambik telefon maw tgk jam ngam2 Shirley call. Sya ndak sambut. Stop ja ringing sya tgk ada byk suda dia miskol. Sya baca wassap ja.
Chris ..are u mad I'm a virgin? I want to tell you but i don't know how.
Chris…
Chris .. I'm ready to try anything i promise.
Teach me.
I miss you. 😢. Please don't be mad.
Image.. Sya tekan download. Gambar Shirley separuh badan. Nampak nenen dia.
Shit. Tiba2 sya sgt2 turn on. Sya tutup mata dan imagine sya sedang fuck Shirley. Sya pigang pinggang perempuan atas sya ni baru kasi laju guyangan dia. skijap ja sya cum. Finally… legaaaa…Damn it Shirley. Apa ko buat sma sya ni?
YOU ARE READING
360... Plus 5
أدب نسائي360 degrees of changes one can make in their life. And the reasons are.... 1- The People, or particularly person. 2- The Circumstances 3- The ups and downs 4- Thr aftermath of a decision 5- LOVE