; capitolul treisprezece ;

772 118 78
                                    


Sunt foarte emoționat . Am reuşit să strâng destui bani încât să-l pot vizita pe el ..

Cât timp am aşteptat în tren mâinile îmi tremurau şi mă îmbujoram din ce în ce mai tare .

Am ajuns în gara din Daegu şi am realizat că nu ştiu unde stă Taehyung .

— Chiar eşti un geniu , Yoongi ! zic aproape țipând , speriând câțiva trecători .

🔼 Chat : nu-i răspunde

Dă-mi adresa lui Tae

nu-i răspunde : De ce?

                        Nu pune întrebări stupide , doar spune-o !

nu-i răspunde : Omooo ! Nu-mi spune că ai venit în Daegu 😏

Curioşii mor repede .

nu-i răspunde : Bine , fie .. acum ți-o trimit .

După ce Jimin mi-a dat adresa , m-am urcat într-un taxi şi am pornit spre apartamentul blondului .

Ajuns în fața blocului lui  ,respir greu , inima tremurându-mi de fericire . Mi-am strâns mai bine fularul în jurul gâtului şi am apăsat pe clanța uşii blocului .

Am urcat până la etajul 3 stând în dreptul uşii lui . Mi-am lipit urechea de uşă încercând să aud ceva , auzind muzică .

Bat o dată , de 2 ori , însă nimic . Am apăsat pe clanță speriându-mă când uşa s-a deschis , izbindu-mă un miros puternic de parfum bărbătesc , făcându-mă să suspin înfundat .

Am păşit încet în apartament lăsându-mi ghiozdanul în cuier ca să mă pot descălța , mai apoi dându-mi şi sacoul cu fularul jos .

Verificând fiecare locuşor din casă am realizat că nu mai e nimeni înafară de noi 2 . Am ajuns în dreptul uşii lui de unde se auzea şi muzica , dar acum se mai auzea şi altceva , mult mai intensificat .

Am deschis uşa cu grijă văzându-mi blondul întins în pat , gemând de plăcere , el neobservându-mă . Nu şi-a dat seama că sunt cu el până nu m-a auzit că m-am trântit pe scaunul de la biroul lui , oprind melodia .

Fața lui era una de milioane . Broboane din cauza transpirației i se scurgeau pe corp , obrajii îmbujorați , buzele roşii şi umede din cauza muşcăturilor sale ..arăta perfect.

— Y-yoongi.. hyung?

— Continuă . îi şoptesc

A făcut exact cum am zis , excitându-mă şi pe mine deoarece în timp ce o face se uită fix în ochii mei , gemându-mi din când în când numele.

Când am observat că mai are puțin şi-şi dă drumul m-am ridicat de pe scaun ducându-mă lângă el . I-am făcut cu ochiul , el luându-şi mână de pe bărbăția lui .

I-am luat-o în mână începând să i-o frec mult mai repede decât o făcea el .

— Mai repede , hyung ..

I-am băgat-o în gură începând să fac mişcări de sus în jos în ritm cu mâna, dându-şi drumul în gura mea , ceea ce nu m-a deranjat .

M-am lins pe buze zâmbindu-i pervers , acesta uitânduse mirat la mine , dar îi puteam vedea fericirea din ochi .

— Asta e surpriza de care îmi spunea-i?

— Da . zic ridicându-l în fund , acum fiind față în față . A fost surprizător , nu? întreb râzând

— Nu mă aşteptam să vi , deci da . Şi pentru ce ai văzut ..îmi pare rău . zice lăsându-şi capul în jos

I-am pus două degete sub bărbie ridicându-i capul , făcându-l să mă privească în ochi .

— Nu ar trebui , a fost minunat să te văd în ipostaza asta , eşti mult mai frumos decât în poze .

— Şi tu de asemenea . spune sărutându-mi scurt buzele , luându-mă prin surprindere , mai apoi chicotind .

L-am îmbrățişat strâns , la fel făcând şi el .

— Mi-am dorit foarte mult să te văd .

— Şi eu , totuşi nu am avut posibiltatea să vin eu la tine .

— E în regulă . îi zic zâmbind . Am strâns destui bani , am făcut-o pentru tine .

— O să rămâi la mine , nu? întreabă uitânduse rugător la mine .

— Păi.. aş fi vrut să mă întorc în seara asta acasă , dar fie , pot să mai stau o zi sau 2 .

— Mersi hyung , te iubesc ! zice sărindu-mi în brațe aproape căzând din pat .

" Şi eu pe tine , Taehyung "

for you | k.th& m.ygUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum