; capitolul cincisprezece ;

681 102 21
                                    

— Mai explică-mi o dată ,unde mergem şi de ce??

— Să ne întâlnim cu Jimin , a zis că vrea să te vadă . îmi zice Taehyung trăgându-mă de mână pentru a merge mai repede

Am răsuflat uşurat când am ajuns în fața unei mici clădiri care părea a fi un restaurant .Intrăm lovindu-ne de o căldură aproape insuportabilă .

Un băiat cu căciulă pe cap şi ochelari negrii pătrățoşi ne face cu mâna spre masa lui , lângă el mai aflânduse un tip .

Ajunşi în dreptul mesei nu apuc să zic nimic căci Jimin sare pe mine aproape dărâmându-mă.

—Yoongi hyung ! țipă acesta sufocându-mă

—Dacă nu-mi dai drumul te omor . zic serios .

—Oh , nu te-ai schimbat deloc . şopteşte o voce cunoscută , făcându-mi corpul să se cutremure .

Mi-am mărit instantaneu ochii când l-am văzut pe Hoseok în fața mea . Fața începea să mi se înroşească , muşcându-mă de buze nervos .

— Stați jos , doar nu v-am chemat ca să stați în picioare. zice Jimin încântat

Pe tot parcursul micii întâlniri , Hoseok îmi arunca priviri pe furiş , mai apoi analizându-l pe Taehyung şi schițând un zâmbet ciudat , foarte rar schimbând câteva vorbe .

Deja mă simțeam rău şi nu mai voiam să stau aşa că l-am strâns pe Taehyung încet de mână pe sub masă , acesta uitânduse întrebător la mine .

S-a uitat atent în ochii mei , observând că mi se formează mici lacrimi.

— Noi trebuie să plecăm . Mi-am adus aminte că trebuie să mă întâlnesc cu un coleg , ne mai vedem , ok? înşiră repede cuvintele pentru a scăpa de stres ,Jimin doar aprobând .

—Hoseok , mi-a părut bine că te-am revăzut . Aveți grijă de voi. zic şi eu dând mâna cu fiecare .

Ajunşi acasă m-am trântit pe canapeaua din sufragerie , frecându-mi tâmplele .

— Ce s-a întâmplat acolo? întreabă Tae luându-mă în brațe

—Hoseok .. zic suspinând

—Oh? De unde vă ştiți?

— Am fost colegi de clasă la şcoala de arte , mi-a plăcut de el ..

—Din acest motiv te ignoră?

— Nu , Jimin este de vină ..

Flashback

Mergeam spre clasă gândindu-mă dacă să-i zic lui Hoseok că-l plac .

Am intrat în clasă uitându-mă spre banca noastră . El încă nu ajunsese , asta bucurându-mă enorm pentru că puteam să-mi pun gândurile în ordine .

În timp ce mă uitam la cireşul din fața geamului , i-am observat pe Jimin şi Hoseok vorbind foarte aprins şi gesticulând , aproape luânduse la bătaie .

M-am ridicat în picioare vrând să deschid geamul , dar am renunțat la această decizie când l-am văzut pe Jimin împingându-l pe Hoseok în trunchiul copacului , lăsânduse pe el , sărutându-l ..

Hoseok îi prinse obrajii în palmele sale mari trăgându-i fața mai aproape , eu scoțând un suspin .

M-am lăsat încet pe scaun , lăsându-mi capul pe spate şi punându-mi o carte pe față , începând să plâng .. pentru prima mea mare iubire .

End flashback

—Yoongi .. chiar nu ştiu ce să zic . spune Taehyung încet , ştergându-mi lacrimile de pe față

— N-ai ce , doar promite-mi că nu o să mă laşi şi tu .

— Îți promit ..

for you | k.th& m.ygUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum