; capitolul douăzeci şi doi ;

570 101 20
                                    

Beznă .. asta era tot ce puteam să văd când m-am trezit din cauza unor bătăi în uşă .

Mi-am întins mâna spre telefonul de pe noptieră , era 4 dimineața .

M-am ridic din pat nervos fiindcă bătăile în uşă nu păreau să se termine prea curând .

— Termină dracului ! m-am răstit la persoana care se afla după uşă

Am rămas uimit când am văzut un Taehyung vesel şi energic .

—Ce cauți aici la ora asta?

— Am zis că o să-mi repar greşelile , nu? Ei bine , uite-mă aici . zice încercând să intre în apartament însă îl opresc.

—Realizezi că ai făcut cea mai mare prostie din lume , nu?

—Hm, ce anume? întreabă vizibil confuz

—Să nu mă mai trezeşti cât ai să trăieşti , altfel o să mori . spun făcându-i loc să intre .

Din cauza întunericului s-a impiedicat de covorul de pe hol şi a căzut , făcându-mă să râd . Am aprins lumina şi l-am văzut pe Holly cum îl linge pe Taehyung pe față .

— Se pare că aveam nevoie de o baie .. spune oftând , împingându-mi câinele , acesta muşcându-l de picior .

— Nici Holly nu te place . îi zic şi el dă din umeri .

— Prespun că pot rămâne aici o seară sau două , corect?

—De ce ?

— Păi.. n-am unde să mă duc .

—Mi-a spus Jimin că Jungkook are apartament aici , nu-mi spune că n-ai venit cu el fiindcă nu te cred .

— Am venit în vizită la tine , nu la el .. Cu el pot să-mi petrec timpul mereu . zice înroşindu-se , pe mine întristându-mă ..

— În regulă .. doar două nopți .

— Mulțumesc .. spune îmbrățişându-mă . Apropo , mâine seară să nu-ti faci planuri , avem treabă .

—Ok . Tu o să dormi pe canapea . zic şi mă îndrept spre cameră

Îl aud mârâind nervos , mai apoi târându-şi picioarele până la uşa camerei mele .

—Aş fi zis că o să ne certăm ca eu să dorm pe pat şi tu pe canapea . spune alintat

— Dar unde te crezi aici , în filme sau cărți? Nu-ți rupi coloana dacă dormi pe canapea . Ia perna asta şi mişcă la somn . spun serios aruncându-i perna în față , trăgându-mi plapuma peste cap .

— La naiba cu tine ! Noapte bună , morocănosule .

" Nu te-aş fi lăsat să dormi pe canapea , dar  că dacă aş dormi cu tine , m-aş răni mai tare ..ştiind că tu placi pe altcineva . "

for you | k.th& m.ygUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum