; capitolul optsprezece ;

585 100 12
                                    

După o lună în care nu am mai vorbit cu Taehyung , m-am hotărât să mă duc iar în Daegu , de data asta rugându-l pe Jimin să rămân la el.

*

— Hyung , eşti sigur că vrei să stai la mine? Diseară rămâne şi Hoseok . îmi spune Jimin în timp ce mă ținea de mână trăgându-mă spre apartamentul lui

—Da , stai liniştit .. nu o să mă bag peste voi , şi în orice caz pot ieşi afară să mă plimb câteva ore dacă chiar e nevoie . îi spun dându-mi ochii peste cap

— Nu te gândi la prosti ! se răsteşte întorcând câteva priviri spre noi . Ştiu ce ai simțit pentru el , de aceea sunt atât de grijuliu .

— Jimin , nu mai am nicio atracție față de el , se poate dezbrăca în fața mea , nu mă deranjează .

— În regulă .. răspunde oftând , mie apărându-mi un mic zâmbet

**

Stăteam pe canapeaua din sufragerie uitându-mă la reclamele de Crăciun , când simt ceva vibrând lângă mine , fiind telefonul lui Jimin .

vante :Chim , haide să ieşim undeva mai încolo .

vante : Într-un club , ce zici? Am chef să mă distrez 😈

— Jimin , cine e vante?! strig

El scoate capul pe uşa de la bucătărie uitânduse ciudat la mine învârtind într-un castron.

— Taehyung , cum de nu ți-a zis de porecla asta?

—Îți repet a treia oară .. n-am mai vorbit cu el de o lună şi ceva , şi nu dă semne că ar mai vrea să continuăm ceva ..

— Țsk , hyung . Oricum , ce zice în mesaj?

—Dacă vrei să ieşiți în club fiindcă are chef să se distreze .

Jimin scoate un țipăt asurzitor aruncând castronul undeva în bucătărie , alergând repede spre camera lui .

— Hoseok !! Mergem în club , îmbracă-te .

— Nu mă aşteptam să aud asta din gura ta .. îi răspunde el

Am aşteptat pe canapea cuminte până când cei 2 amorezi au ieşit din cameră .

— Ce faci Yoongi? întreabă Hoseok

— Bine , tu? îi răspund schimbând canalele la tv

—Mă refeream de ce stai acolo , vino cu noi . Sunt sigur că Taehyung ar fi fericit să te vadă .

M-am uitat spre Jimin care a dat afirmativ din cap în timp ce tasta pe telefon .

— În regulă atunci , aşteptați 10 minute să mă schimb de haine .

____________________________

Probabil unul dintre cele mai plictisitoare capitole , dar chiar nu am avut nicio idee şi voiam să postez .

Vă asigur că următoarele vor fi mai interesante :)

for you | k.th& m.ygUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum