11

175 9 0
                                    

-Хари,  каквото и да стане,  колкото и да съм ти ядосана знай,  че винаги ще те обичам,  дори да не бъдем заедно и ти да обикнеш някоя друга,  не го забрявай. 

-Обичам те Ан, и винаги ще е така.

- И аз те обичам Хари.

-А сега какво ще правим любов? 

-Да гледаме филм?

-Ти избираш филма , но моля те само да не е "Тетрадката".

-Добре, ще гледаме "50 Нюанса Сиво", съгласен? 

-Скъпа,  знаеш че не мога да се удържам като гледам този филм.

-Е, поне ще бъде забавно.

-Забавно за теб,  но не и за мен.

-Ще видим- казах с подла усмивка.

-Какво си намислила? 

-Ще разбереш, по-късно татенце.

-Не ме наричай така,  защото няма да можем да стигнем да гледаме филма.

-Добре,  спирам.

С Хари си пуснахме филма и почнахме да гледаме, но когато дойде моментът в който Анастейжа и Крисчън започнаха своето нещо, се възбудих много,  но не исках да казвам това на Хари,  защото исках филма да свърши и да не прибързваме с това,  но не бих отказала и да се натискаме.

-Любов,  колкото и да го прикриваш виждам и усещам,  че си адски възбудена.

-Не съм.

-Ще видим това,  любов.

Доближи се до мен и ме целуна по най-страстния начин и ме сложи да седна в скута му,  като хвана дупето ми и започна да го стиска,  а от устата ми започнаха да излизат стонове,  а той се възбуди още повече и в този момент разбрах,  че не искам само натискане,  искам много повече от това. Свалих тениската си и останах само по сутиена който той обича, и се притиснах в него,  като започнах да се търкам в издутината му и усетих,  че и той не иска само натискане,  затова се залових и с неговата тениска и след малко от нея нямаше и следа.

-Хари...!-извиках аз,  защото той започна да ме търка през клина,  а след това вкара ръката си вътре и го свали с един замах, след нехо последва и бельото ми,  сложи ме да легна на дивана и се настани над мен, започна да ме търка и след малко усетих как вкарва пръста си в мен и започна да го изпомпва. Аз стенех и не можех да се спра да не изпусна стон на удоволствие.

-Хари искам те!!

-Наричай ме татенце малката,  искам да чувам как го казваш докато те чукам с пръсти..

-Татенце,  ще свърша.

-Давай скъпа,  свърши за мен.

След малко усетих как свърших върху пръстите му,  той ги извади и ги облиза като след това остави влажни целувки нагоре по тялото ми докато не стигна до устните ми и не ме целуна,  тогава усетих вкуса си.

-Боже скъпа,  толкова си вкусна.

Извинете,  че не съм качвала от много време знам,  че главата е много къса,  ще се опитам да не закъснявам толкова много с ъпдейта на историята. 

StrongWhere stories live. Discover now