17

119 9 2
                                    

Г. Т.Х.

След като се прибрах от срещата ми с Харпър, влезнах в кухнята да си налея вода, защото бях много жаден, влезнах и видях Ан да готви, реших да я изненадам и тихо се промъкнах зад нея, прегърнах я в гръб и целунах вратът и. Тя подскочи от уплаха и се обърна към мен със усмивка.

-Добро утро Хари, къде беше?

-Видях се с една приятелка.

-Как се казва? Ако не е тайна разбира се?

-Не е тайна и се казва Харпър.
Тя е най-добрата ми приятелка  от детството. Като сестра ми е.

-Ще ме запознаеш ли с нея?

-Разбира се любов.

Изведнъж усетих вибрация, и помислих че е моя телефон но се оказа че е телефона на Хари.

-Хари, телефона ти звъни.
Вдигни.

Хари се отдалечи от мен и вдигна телефона, чух само че казва да вкъщи съм и ще видим. След като приключи разговора си той се върна. И ме погледна миличко и вече знаех, че ще иска нещо от мен.

-Изплюй камъчето Хари.

-Харпър ми се обади и ме покани на едно парти, искаш ли да дойдеш с мен?

-Хари, знаеш че не съм по тези неща, ако искаш ти отиди и се забавлявай.

-Но без теб няма да е същото.

-Хари!! Отиваш на това парти и ще се забавляваш. Ясно ли е??

-Да, сър- козирува той и се засмяхме.

-От колко часа е партито?

-От девет, но може и да отида по-рано ако нямаш нищо против?

-Разбира се, че нямам нищо против. Отивай.

-Добре любов, аз отивам да се приготвя и тръгвам.

Хари се качи да се преоблече и след има няма 10 минути той слезна облечен в тениска, дънки и неговите конвърски.
Изглеждаше зашеметяващо.

-Е, любов аз тръгвам, ще се видим довечера.

Хари тръгна без дори да ме прегърне. Това до някъде ме натъжи, но не се издадох. Помахах му и той тръгна.

Г. Т.Х

Когато пристигнах на партито, още от вратата ме посрещнаха мойте приятели и Харпър. Тя ме видя и ме прегърна в задушаваща живота прегръдка. Влезнах вътре и видях, че вече всички почти пияни и надрусани, усещах мириса на трева и се сетих за предишния ми живот преди да срещна Ан. Изведнъж Харпър дойде до мен и ми подаде цигара.

-Хайде, Хари да си припомним старите времена.

-Харпър, знаеш че вече загърбих тези неща.

-Хайде де Хари, моля те - погледна ме с кучешки поглед който винаги работеше.

-Добре, но само един път.

-Добре един път.

Взех цигарата и си дръпнах, честно казано хареса ми, да бях загърбил това, но след като опитах не можах да спра и дойзпуших цигарата.
Настаних се на дивана и си взех чаша пълна с алкохол и я изпих на екс, Харпър дойде и седна до мен и започна да ми говори нещо, но дори не можах да разбера какво, защото тревата и алкохола си оказаха влиянието. Изведнъж усетих нечия ръка да се плъзга  по моята, обърнах се и видях, че това е не кой да е а Харпър, тя се приближи до мен и изведнъж ме целуна, не знам какво стана но, започнах да и отвръщам, тя ме хвана за ръката и ме поведе нагоре по стълбите, влезнахме в някаква стая и тя затвори вратата. Изведнъж ме бутна на леглото и се озова върху мен, започна да се отърква в мен, не можех да си възвърна ума беше замъглен от тревата.

Изведнъж чух че вратата се отваря, и мисля че ми се привидя, но там на вратата стоеше Ан с насълзени очи и се взираше в мен, но изведнъж изчезна.

StrongWhere stories live. Discover now