12

165 8 0
                                    


След като Хари си замина, телефона ми звънна и вдигнах, точните думи на човека отсреща бяха да ксжа всичко на Хари и да не го лъжа, защото той трябва да знае за миналото ми колкото и да е лошо то.

-Трябва да говорим-казах аз

-Трябва ли ?-Хари ме попита

-Мисля че да.

-Не мисля,  в 23:00 часа ми се говори за каквото и да е.

-Не ти говоря за сега, а за утре.

-Утре не мога имам планове.

-Ясно...

-Найстина искам да говоря с теб има неща който не съм ти казвала до сега единствено моята сестра по дърце знае за тези неща.

-Добре казвай, стана ми интерсено.

-Преди, няколко години, когато бях малка, исках момчетата да ми обръщат внимание, но така и не ставаше, и след това получих хубав телефон като подарък и започнах да си пиша с различни момчета които ми казваха, снимай се няма да стане нищо, и аз им казвах добре, но искам да си остане между нас но винаги след като се отказвах те ме заплашваха че ще качат мой снимки  в интернет и ми казваха, че ако им пращам още снимки няма да ги качват никъде, но не стана така, заради това в стария ми профил, имаше качени мой снимки и всички в училище, знаеха на другия ден, но всичко отшумя за три дена и след това приключиха клюките, и така да пращала съм им снимки, но не съм спала с тях смисъл те бяха от далечни градове не бяха от областта и тогава бях малка, колко малка да съм била десети клас сугурно съм била и тогава хормоните ми бошуваха жестоко, не че сега не бушуват, но не е така както бях тогава, сега вече се промених,  да на думи казвам че съм се променила, но мисля и че на действия съм го доказала. Преди да се запозная с теб и да почнем да излизаме съм имала връзки, но честно казано не съм влагала чувства. Просто бяхме двойка  и най-накрая и той разбра за тези неща и когато ми каза да му разкажа всичко, той ме нарече със всякакви думи и беше прав, но тогава вече се бях променила и исках да имам връзка която да не се разпадне заради миналото ми, но сега осъзнавам че то ме застига, когато станаха тези неща с снимките съжалявах много след това, но станалото, станало а и тогава се чувствах комплексирана от тялото си защото бях с по пищни размери и никой не ме харесваше и аз търсех внимание другаде което беше една голяма грешка. И като цяло това е всичко което исках да ти кажа, може след като го чуеш да не искаш да ме виждаш повече но си помислих че трябва да знаеш за миналото ми, защото найстина се промених и мисля че го показвам, или поне се опитвам.

-Ами супер

-Ако не искаш да ме виждаш или чуваш повече ще те разбера.

-Не съм го казал

Ето нова глава дано да ви хареса.

StrongWhere stories live. Discover now