Saat 13.30'du. Özel öğretmenimin gelmesine yarım saat var. Matematikten nefret ediyorum
Merdivenlerden hızlı bir şekilde indim salondaki kahverengi renginde modern koltuklardan birine tam oturacakken telefonuma mesaj geldi.
"İşlem tamam "
Mesaj Büşra'dandı.
"Benle uğraşmak neymiş görsün " diye cevapladım.
"Ahahahha seviyorum seni " diye cevap geldi.
Geçen hafta okulumuza yeni bir kız geldi. Hep ördüğü kızıl ve iğrenç bir saçı var. Sivilceli ezik tiplerden...
Hocaya hazırladığımız komik sürprizi bozduğu için artık düşmanımız. Bunu ona ödeteceğim hem de çok ağır ödeyecek.
Ah kapı çalıyor. Bu hizmetçiler de çok uyuşuk hala açmadılar.
"Hey kapıyı duyan yok mu acaba? Ben mi açacağım !?"
"Çok özür dilerim efendim. Ocakta yemek vardı da."
Hizmetçi kapıyı açtı gelen özel öğretmendi.
"Buyrun efendim hoşgeldiniz."
Ayağa kalktım ve öğretmeni karşıladım. Hoşgeldiniz diyerek elini sıktım.
Salondaki hazırlanmış masaya birlikte oturduk. Kitaplarım hazırdı. Kaldığımız konudan başlayarak sesli sesli anlatıyordu. Her bir kelimesi kulağımda çınlıyordu. Ne cırtlak bir ses öyle. Ah şu köklü sayılar...
Ha bu arada ben Naz Şen. 17 yaşındayım. Lise 2' ye gidiyorum. Lise 3' e gitmem gerekiyordu tabii sınıfta kalmasaydım. Derslerim berbattır. Özel kolejde okumama ve hocaların performans ödevlerime yüksek not vermesine rağmen sınıfta kalabilmeyi başarmış bir insanım. Ne büyük yetenek değil mi?
Ailem çok zengindi. Annem ve babam tam bir işkolikti. Evden erken çıkıp geç saatlerde gelirlerdi.
Ders sonunda bitebilmişti. Ücretini verdim ve gitti.
Hemen koltuğa uzandım. Hizmetçi geldi.
"Bir şey arzu edermiydiniz Naz hanım? "
"Canım ıslak kek istiyor he bir de limonata olursa iyi olur."
"Hemen yapıyorum" dedi ve gitti.
Bugün okula gitmemiştim. Hocaya yapacağım şakayı o kızıl aptal bozmasaydı giderdim.
Hahahah bu yanına kalmaz demiştim cici kız. Okula gelip o halini canlı göremedim ama olsun sağolsun Büşra o ezik halinin fotografını çekip bana attı. Hahaha rezil oldun salak!
Naz'ın işine karışmak neymiş görmüş oldun...
Kızıl kafanın o rezil fotografını bastırıp yarın okulun her yerine astırmalıyım hahaha.
Asma işini en iyi Batu yapar. Hem hızlıdır hem de gizlice işini halleder.
"Buyrun Naz hanım afiyet olsun."
Hizmetçi hazırladıklarını önümdeki masaya koydu.
Bi yandan düşünüyor bi yandan yiyordum. Batuya mesajda kızılın rezil fotografını attım. Bastırıp yarın her tarafa gizlice asmasını söyledim. Koltukta uzanıyordum ki kapı çaldı büş mü geldi acaba?
"Hoşgeldiniz Büşra hanım."
Kapıya koştum " bebeğim gelmiş" " hoşgeldin canım " sarıldık öptüm yanaklarından. "Hoşbulduk zekana hastayım bebeğim" dedi güldük.
"Çak bi beşlik "
"Kızıl kafaya yaptırdıkların harikaydıı görmen lazımdı hahah"
"Attığın fotografı gördüm ve gülmekten ölecektim az kalsa hahah ezik şey!" " batuya söyledim bastırıp okulun her tarafına asacak "
"Ay yazık olacak desene hahaha acıyorum o kızıla ama hak etti canım senin işine karışmaması gerekiyordu "
" karışmasaymış neyse ayakta kaldın canım gel oturalım "
Salona geçtik. Hizmetçi kek ve limonata getirdi masada oturup yedik. Biraz vakit geçirdikten sonra gitti.
Odama çıktım ve müzik dinlemeye başladım.
İlk bölüm kısa oldu üzgünüm 2. Bölüm uzun yazmaya çalışacağım. :)
Bakalım Naz hanımı neler bekliyor.
Yorum yapmayı lütfen ihmal etmeyin ve oylarınızı bekliyor olacağım :))