Önümüzde menüler vardı. Sipariş verdik.
"Nasıl gidiyor güzellik" diye konuşmaya başladı. "İyi gidiyor sen nasılsın bebeğim"
"İyiyim ben de "
Havadan sudan konuşurken siparişlerimiz geldi ve yemek yedik.
"Yarın bir şeyler yapalım mı? "Diye sordu.
"ne gibi?"
"Sahile gidelim"
"Bilmem olabilir" dedim ve bi yandan Kerem'i kesiyordum. Kadınla birlikte yemek yiyorlardı.
Acaba annesimiydi? Yoksa teyzesi falan mı? Aklımda deli sorular...
Ali'nin "Noldu? Sen daldın gittin. Birini mi gördün? " diye sormasıyla kendime geldim.
"Hee yok ya öyle düşünüyordum" dedim ve "yani yarın ne yapacağımızı" diye ekledim.
"Buluruz bir şeyler " dedi ve gülümsedi. Onayladım ve ben de gülümsedim.
Bana ailesini anlattı. Kız kardeşi olduğunu, çalışmak için İstanbul'a geldiğini vs vs.
"Saat geç oldu kalkalım artık " dedim ve onayladı. "Seni ben bırakayım" dedi kabul ettim.
Evime kadar bıraktı teşekkür edip anahtarlarımı çıkardım kapıyı açtım.
Karşılaştığım görüntü yüzünden olacak ki ağzım kocaman bir şekilde açılmıştı. Salondaki kanepede babam ve tanımadığım bir kadın uygunsuz bir şekildeydi.
İnanmıyorum babam annemi aldatıyordu. Beni görmemişlerdi. Hizmetçiler de yoktu. Babam onlara izin vermiş olmalı. Ayakkabılarımı çıkardım ses yapmaması için ve çaktırmadan odama çıktım.
Sanırım annem hala toplantıdaydı. Off! Napsam? Anneme söylesem mi? Söylemesem mi? Off...
Söylersem boşanırlar ve babam beni götürmek ister. Ama babamdan soğudum gitmem. Annemi aldatmamalıydı.
En iyisi bu olayı kimseye söylememek. Off çıldıracam.
Kitap okumayı pek sevmem ama Büşra'nın önerdiği kitap ilgimi çekmişti.
"AYNI YILDIZIN ALTINDA"
Aşk konulu kitapları severim. Bu kitaba da yeni başladım. Hemen okuyup bitirmek istiyorum.
Haziranda filmi vizyona girecek. Sabırsızlanıyorum. Kim bilir belki de Ali'yle birlikte gideriz.
Ali den mesaj gelmiş. " yarın buluşamayacağız İzmir'e gitmem lazım işlerim var öptüm seni :) "
Buluşma hayalimiz suya düşmüştü.
Kulaklıklarımı taktım ve son ses müzik açıp yatağa uzandım.
Katy PERRY " Dark Horse" dinliyordum.
Eşlik etmemek için kendimi zor tuttum sesimin aşağı gitmesini istemem. Babamın gerçekleri bildiğimi öğrenmesini istemem.
Of çok susamıştım. Çaktırmadan aşağı inmeliyim. Yumuşak peluşlarımı giyip merdivenlere doğru yöneldim.
"Sen bunu bana nasıl yaparsın?"
İnanmıyorum! bu annemin sesiydi. Olanları görmüş olmalı. Off.
"Açıklayabilirim bekle dur gitme"
"Neyi açıklayacaksın? Her şey ortada. Bir şey dinlemek istemiyorum. Kızım nerde? Onu da alıp gideceğim ben. Bir daha yüzünü dahi görmek istemiyorum!"
Merdivenlerden hemen aşağı indim.
"Anne! Gidelim burdan "
"Gel buraya " dedi ve sarıldık.
" hayır kızım bende kalacak"
"Şu haline bak kızına rezil oldun. Ne kalmasından bahsediyorsun sen? Haftaya eşyalarımı almaya birini gönderirim ben"
Dedi ve annemin arabasına bindik. Babam arkamızdan bakıyordu.
" anne "
Cevap vermedi.
"Üzülme anne senle atlatacağız bunları"
"Biliyordum kızım"
"Ne?"
"Beni aldattığını biliyordum"
"Nasıl? Ne zamandan beri?"
"Bir aydır beni aldatıyordu biliyordum. İşyerinde gördüm onları. Beni görmemişlerdi. Tıkandım bir şey yapamadım. Soğudum babandan ne hali varsa görsün!! "
"Annecim seni çok seviyorum" dedim ve öptüm yanağından.
"Nereye gidiyoruz peki?"
"Tarabya'daki evime. Orda bir evim olduğundan babanın haberi yok. İki sene önce ondan gizli satın almıştım."
Sustuk. Etraf karanlıktı fakat etrafı araba ışıkları aydınlatıyordu. Trafik vardı. Bir saat süren yoldan sonra annem geldik hadi in dedi. Kapıyı açtım indim. Arabayı kitledikten sonra bir evin öne geldik. Triplexti. Büyük havuzu vardı. Bahçesi çok güzeldi. Rengarenk çiçekler, çardak ve sallanan havalı sandalyeler...
Telefonum çalıyordu. Arayan babamdı. Açmadım. Cebime geri koydum.
Kapıyı açıp salona geçtik. Bizim evden daha büyüktü.
"Anne çok yorgunum yatmak istiyorum"
" yukarda soldaki odayı sana özel yaptırdım yat ve dinlen prensesim"
"İyi geceler annecim."
"İyi geceler prensesim"
Merdivenlerden yukarı çıkıp odamı buldum. Çok güzeldi. Pırlantalarla süslü ayna beni çok etkilemişti.
Yatağıma yattım ve uyumaya çalıştım.
Votelerseniz gerçekten çok sevinirim :)
Yeni bölüm haftaya gelir.
Hepinize güzel haftasonları dilerim :)