Jimin Birthday [Special]

34 6 0
                                    

"woi pendek"

Sapa Jihwan dari belakang Jimin.

"elehhh.. Kau lagi pendek dari aku k.. By the way apa kau nak?"

Soal Jimin pada Jihwan. Adakah ini sesi q&a? (┛❍ᴥ❍)┛彡┻━┻

"Jom pi shopping.. Aku belanja"

Pelawa Jihwan. K.. First time author nampak dak ni bawak Jimin shopping siap nak belanja lak tu.

"Seriously duhh? Kau ke Suga hyung yang nak belanja ni?"

Soal Jimin sekali lagi. Bukan hapa eh, dak ni hanya menghabiskan duitnya untuk membeli album dan bts merchandise. Jadi, mustahil dia ada duit untuk belanja Jimin.

JIMIN POV

"Opekossss Suga hyung yang belanja. Haku kan takde duit( ̄3 ̄) lagipun dia kata dia nak bawa black cardeuu dia"

Aku jungSHOOK seketika. Adakah aku dengar BLACK CARDEU!? god.. Suga hyung pernah pinjamkan aku suruh belikan dia kumamon and aku dapat beli berpuluh-ii benda tu.

"Elehhh.. That boiiii love me more(づ ̄ ³ ̄)づ"

Itu reality k. Tak tipu. YoonMin is 100% real(●´∀`)ノ♡

"ha, kalau nak ikut sila mandi kerana bau badan anda mengalahkan yitu kerbau"

Kemudian dia menendang aku umpama aku ni slave dia. Jahanam punya budak (¬_¬)

Aku mencapai tuala dan terus menuju ke bilik air untuk membersihkan diri.

Setelah selesai, aku memakai ripped jeans dan sweater berwarna kelabu.

K.. Dah siap┐(´д`)┌ haku ni simple je ..

Dan wait, aku tak nampak Jihwan pun. Hanat, takkanlah dia tinggalkan aku and pergi shopping dengan Suga hyung berdua?

Aku dengan perasaan tidak puas hati turun ke tingkat bawah dan..

Wow..

Someone slap me pleajeu

WADEPAK IS THIS?!

Dari mata aku, hanya ada belon, hiasan, dan sebuah kek di tengah-ii ruang tamu. Apakah ini semua?

Aku berjalan dengan lebih dekat untuk melihat kalau itu betul-ii kek.

"Happy Birthday Uri Mochi"

Biar betik dak-ii ni? Aku mencucuk kek itu untuk memastikan ianya memang betul-ii kek.

"HAPPY BIRTHDAY PARK JIMIN!!!!"

Tiba-ii dan entah dari mana SVT, Suga hyung dan Jihwan jerit + serang aku. Dan aku pun...

"EHHHH EMAK ENGKO IJAU SEHIJAU-HIJAU HULK!"

"..."

Harini birthday aku rupanya( ̄. ̄)

15 minutes later

"WEHHH PEHAL LILIN NI TAKLEH MATI?!"

"KEK NI ADA LUBANG DUHH!!"

"ni hadiah kau--"

"HUAAAAAA!!! GOMAWO YONGGEH HYUNG!!"

"HENGKO NI KAN JIHWAN.. TAHUN LEPAS KAU DAH BAGI KPOP MERCHANDISE, TAHUN NI ALBUM"

"HARGAILAH PEMBERIAN AKU TU NAK= ̄ω ̄="

THE END

Annyeonghaseyo!!!! Hosh is back!!!! Chapter ni khas untuk birthday Jimin even birthday dia yesterday.. Who care? Maafkan Hosh sebab ff ni merapu.. Takdak idea(╥﹏╥)

Silalah terus menyokong Hosh yini.. Chapter Swimming Fool seterusnya author update nanti k?

[H] I'm FineWhere stories live. Discover now