5 - I Know You Know (っ'▽')っ

23 6 8
                                    

"ehemm.. Korang tengah buat apa ni?!"

Kedua-ii kami serentak menoleh kearah suara tersebut.

...

Aku segera menolak Taehyung. Eiiii.. Kalau boleh nak je aku carut dak ni.

Hosh : hengko jangan duhh.. Bias wrecker haku tu

Jihwan : yelah-ii

"T-Tae, apa yang kau buat n-ni?"

Soal Jimin yang sedang dalam keadaan jungSHOOK.

Aku? Dah lama lari pergi ruang tamu. Malas aku nak layan drama vmin. Makanan? Biar Mingyu je yang masak. Mood dah hancur (/ω\)

"eh Jihwan.. Bukan kau nak masak?"

Tegur Woozi. Korang tahu kenapa dia tegur? Sebab dia orang pertama aku langgar. Maklumlah, badan hengko kecik sangat.

"erkkk.. Mingyu kata biar dia je yang masak"

Jawabku. tanpa. tersekat-ii.

Eleh.. Benda tu jadi pada sesetengah manusia je k.

Woozi menganggukkan kepala tanda faham. Seyya yakin anda akan dapat A++++++ dalam test. Terutama kalau soalan kbat keluar.

End POV

ヾ(≧▽≦*)o SKIP

Setelah selesai semuanya, Jihwan dan Jimin pun pulang ke rumah.

Dalam perjalanan, mereka langsung tidak bercakap. What happen to them?

Jimin POV

Masuk je dalam rumah, Jihwan terus lari masuk bilik dia.

Malam ni dan esok aku dengan Jihwan berdua je duduk dalam rumah ni sebab omma Jihwan ada kerja sikit. Maklumlah, kerja as fashion designer ni bukan senang.

Aku yang tengah best makan ramen sambil tengok Wanna One GO //peberet haku ni// terkejut + tercekik sesaat lepas dengar bunyi benda pecah dari tingkat atas.

Nasib ramen ni dah habis. Aku pun dengan perasaan curious pergi naik atas.

Sah, bunyi tu dari bilik Jihwan.

Aku pun dengan sopan pergi buka pintu dia then nampak..

WADUHHHHHH!!!!

BUDAK NI KALAU TAK MENYUSAHKAN AKU SEHARI MEMANG TAK BOLEH KAN?!

Apa yang aku nampak sekarang, cuma beberapa serpihan dari cawan kaca berterabur atas lantai. Tangan Jihwan pulak penuh dengan darah.

Eiiiii.. Haku nak pengsan duh cakap pasal darah ni.

Serious duhh.. Aku JUNGSHOOK 5 MINIT KAT SITU LEPASTU BARU TANYA.

"HAPA YANG KAU BUAT NI PARK JIHWAN?!"

Ha... Tu dia.. Nama penuh aku sebut.

[H] I'm FineWhere stories live. Discover now