Capitolul 1. Despre noi...:))

197 4 0
                                    

                                            

01 Mai 2014 dimineata . Ma intorc cu tatal meu si cu mama mea adoptiva din Spania. Acolo am crescut. Eram sa uit , sa ma prezint . Ma numesc MAYA MONTE si am varsta de 23 de ani. Tocmai am terminat liceul de actorie din Spania . M-am nascut in Romania , si la varsta de doi ani m-am mutat in Spania. Tatal meu ara spaniol , mama mea era romanca. Si din iubire asta frumoasa m-au conceput pe mine . Din pacate mama mea a decedat in urma cu 5 ani . Dupa 3 ani tatal meu s-a recasatorit cu Laura, mama mea adoptiva. Este o femeie tanara, frumoasa si are varsta de 32 de ani. Tatal meu se numeste Rodrigo Monte are varsta de 38 de ani si e directorul unei mari firme de publicitate din Spania si Romania. Am o sora pe nume Elisa Monte care din pacate a murit dupa un an de la moartea mamei noastre , ii duc tare lipsa . Tatal meu genul de om care  nu e  tare bun la suflet , nu ma lasa sa ies cu oricare baiat , doar cu baietii de '' rangul meu ''.Cam atat despre familia mea ,  hai sa aflem ceva si despre familia altcuiva...

Buna. Ma numesc PAUL POPESCU si am varsta de 29 de ani .Am terminat liceul de actorie din Romania acum 2 ani .Tatal meu se numeste Victor Popescu are varsta de 49 de ani .Mama mea are varsta de 32  de ani si o cheama Elena Popescu. Parintii mei sunt directori unei mari firme de publicitate Din Romania  . Am un frate , Bogdan Popescu , el are varsta de 23 de ani , nu e genul de baiat ''cuminte''dar nu avem de ales asa este el.

SA INCEPEM CARTEA , SPER SA VA PLACA...ESTE VORBA DESPRE O IUBIRE DINTRE DOI TINERI , DAR NU POT FI IMPREUNA DIN CAUZA FAMILIEI LOR , OARE VOR REUSI SA-SI TRAIASCA FRUMOASA POVESTE DE DRAGOSTE...VETI AFLA DACA CITITI CARTEA . SPERE SA VA PLACA MULT , ARE DRAMA , DRAGOSTE , RAZBUNARE , SI MULTE ALTELE.........SCUZE PENTRU GRESELI...

Maya : Istoria unei adevarate iubiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum