,,Acasa la Maya,,
M: Neata...
R: Buna dimineata...(spuse Rodrigo foarte suparat) Scumpa mea fica , tu esti unica mea fica cum ai putut sa te incurci tocmai cu unul din familia POPESCU , din atatia barbati cati sunt pe lumea asta nu ti-ai gasit decat pe el?
M: Tata , eu il iubesc...
R: Îl , ce? Îl iubesti ? Nu, tu nu il iubesti , tu esti doar obsedata de el...
M: Nu , nu este adevarat , eu il iubesc si nu ma voi desparti de el niciodata...(Spuse Maya si incepu sa planga, apoi pleaca in camera ei)
Paul îi trimise Maey un mesaj in care scria sa se intalneasca pe plaja diseara....
,,SEARA,,
Maya pleca spre plaja ...Acolo Paul o astepta cu o carare din petale de trandafiri...,in mijloc era o masa si o sticla de sampanie.., În acea noapte era luna plina , stelele straluceau foarte tare...cei doi au luat cina impreuna apoi Paul ia legat ceva la ochi Maey sa nu vada unde merge :))
M: Paul unde ma duci?
P: Intr-un loc super!!!
Apoi Paul îi dezleaga ochi Maey...In fata lor era o saltea cu asternuturi rosi , si moi , cu o umbrela deasupra , iar in jur erau lumanari care ardeau...Era superb..La lumina lumanarilor , a stelelor , si a lunii...Era o noapte speciala...
M: Paul...ce vrei sa facem???(spuse ea ingandurata)
P:Maya decand te-am vazut nu-mi puteam lua gandul de la tine...Te iubesc si vreau sa fi a mea , numai a mea...
M: Paul si eu Te iubesc si de aceea vreau sa fiu a ta...
Cei doi se saruta , se pun pe pat iar mai departe cred ca stiti ce sa intamplat...
Iubire dintre ei e minunata , gandurile lor sunt ca un cosmar....
Sub lumina luni si a stelelor corpul lui si al ei se apropie...Incet , incet povestea lor devine mai intensa...
Dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta.”
Nu inceta sa crezi in iubire, ea te va lovi cand nici nu te astepti, caci iubirea nu se cauta, te gaseste ea pe tine.
"Când iubești, descoperi în tine o nebănuită bogăție de tandrețe și duioșie și nici nu-ți vine să crezi că ești în stare de o astfel de dragoste."
CITEȘTI
Maya : Istoria unei adevarate iubiri
RomanceMaya este o tânără tocmai venita din Spania , dar aici în Romania va găsi iubirea vieți ei dar și coșmaru din cauza unor neînțelegeri dintre familie ei și familiei lui Paul (iubitu ei) acești doi tinerii vor trebui sa înfrunte multe obstacole . ...