Capitolul 11. Departe , o noua viata....

29 1 0
                                    

,,IN SPANIA,,

B: Maya , iubito , trezeste-te!!!

M:Neata iubitule...

Poate va întrebati cumde Maya traieste ? Pai asta era planul lui Bogdan si Rodrigo . Ca sa-i faca pe cei din familiia Monte sa creada ca Maya murise , iar pe Maya au facuto sa creada ca Paul a vrut sa o amoare . Va amintiti de mesajul care ia trimis Victor Maey din telefonul lui Paul....??? Pai Bogdan a conviso pe Maya ca Paul a trimis mesajul acela sa mearga la cabana de langa lac....DECI va intrebati cum Maya a supravietuit ??? Pai , cand a intrat in cabana acolo era Bogdan si a avertizato sa plece ca Paul vrea sa o amoare si cand a reusit s-o convinga sa plece ei doi au plecat si atunci cabana a explodat  . Ajunsa acasa Ricardo si Bogdan au conviso pe Maya ca trebuie sa se dea drept moarta ca s-ar putea ca Paul cu familia sa sa mai incerce sa o omoare  ,cu greu au convinso dar pana la urma a acceptat.  Poate va intrebati ce sa întamplat între tim de  1 an pai Bogdan s-a casatorit cu Maya si au o fetita de 1 an numita Amanda , poate va întrebati daca  e fica lui Paul...Si sa stiti ca da este fica  lui Paul , Maya a ramas a aflat ca este insarcinata in zua in care practit ,, a murit,, atunci ea vreoia sa-i dee vestea ce-a buna lui Paul.. Ajunsi in Spania Bogdan a profitata ca Maya e insarcinata si a ceruto de sotie spunandui ca copilul ei va avea nevoie si de un tata si multe alte lucruri....Poate va intrebati ce sa intamplat cu Paul pai nu a putut-o uita pe Maya dar s-a casatorit si el acum o luna cu Daiana Delgado o mexicana foarte bogata . Parintii lui Paul l-au obligat  sa se casatoreasaca cu Daiana................

M: Merg sa vad ce face Amanda , daca s-a trezit ...

B: Bine iubito te astept...

Dupa zece minute vina Maya cu Amanda in brate

B: Buuuunnaaa Dimineata scumpete...

Amanda: Neata taty...

CAM ATAT PENTRU AZI AMANDA E O SCUMPA .... OARE DAIANA E O FEMEIE BUNA??? VETI AFLA CURAND ..... SCUZE PENTRU GRESELI

Maya : Istoria unei adevarate iubiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum