Capitolul 3. Intalnirea...

42 3 0
                                    

Trecura o saptamana decand Maya si Paul s-au vazut pentru prima oara. Acum in acest mament Maya zilnic , clipa de clipa , numai la Paul se gandeste ,  nu-si poate lua gandul de la el , nu stie ce sa faca nu poate manca , nu poate bea apa ... fara sa se  gandeasca la el....

Paul se gandeste zilni la Maya , la chipul ei bland , la ochi ei albasti ca cerul , dar nu e asa de '' obsedat '' ca Maya , este mai  ''obsedat'' ca ea...

Cioc ! Cioc ! Cioc !!!....

Cineva bate la usa Meyei . Oare cine sa fie...??? E Paul...

P-:Buna Maya...

M-:Buna...De unde sti unde stau...De unde ai aflat???

P-:Pai...M-am interesat....

M-:O ! Ce nepoliticoasa sunt...Dar intra inauntru....

P-:Nu pot ma grabesc...

Maya facu o fata trista...

P-: Am venit doar....

Maya isi spuse in gand... ''Deci...na venit degeab...are un motiv...''

P-: Nu vrei ca diseara sa luam cina impreuna?

M-:Desigur abia astept...:))

P-:Ne vedem la 18:00?

M-:Sigur....!

P-: Ne vedem diseara ...Pa

M-: Paa

Maya inchise usa...Paul pleca. Cu zambetul pe buze Maya abia astepta intalnire din aceasta seara...Dar dint-o data se auzi usa . Cine sa fie ...? Era Laura tocmai venise de la cumparaturi... Laura nu este doar mama vitrega a Mayei e si cea mai buna prietena a ei...

Laura vazu ca Maya fu fericita si o intreba...

Laura-: Maya de ce esti asa fericita  , ce sa intamplat?

Maya ii povesti totul Laurei...

L-:Maya nu pot sa cred...Sper sa te distrezi Mult...Abia astept sa-l cunosc pe acest   Paul

Ora 18...Paul vine acasa la Maya s-o ia...Amandoi pleaca spre un restaurant acolo Maya si Paul i-au cina...

P-:Te distrezi? Iti place?

M-:Da foarte mult , imi place foarte mult acest restaurant.

P-:Ma bucur....

Atunci , Paul ii spuse Mayei 

P-:Maya , de cand te-am vazut nu-mi pot lua gandul de la tine ,  de aceia te rog , daca vrei , sa devii iu ...

M-:Daaaaaaa...

P-:Iubita mea...?

M-: Sigur...

Ambii fericiti , se sarutara toata pana noatea tarziu....Pana se inchise restaurantuul....Apoi Ambii plecara spre casele lor...

" Dragostea este o boala de care nimeni nu vrea sa scape. Cine a fost contaminat de ea nu vrea sa se faca bine si cine sufera nu vrea sa fie vindecat."

Maya : Istoria unei adevarate iubiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum