Capitolul 10. ''Adio'' Maya

31 1 1
                                    

,,ACASA LA PAUL,,

V: A sosit momentul ca sa scapam de  Maya

E: Crezi???

V: Sigur....

E: Trebuie sa-i luam telefonul lui Paul  acum cat doarme si sa-i trimitem mesaj Maey ....

,,ACASA LA MAYA,,

E ora 8:30 dimineata...

BIP , BIP , BIP

M: HHH....Off cine o fi trimis mesaj...(ia telefonul in mana si se uita) E Paul!!! Sa vad

În mesj scria asa:

,,Iubito vreau sa ne intalnim intr-o ora intr-o cabana lang lac , te rog frumos PUP,,

M: (se gandeste ) Oare ce-o vrea asa devreme???

,,LANGA LAC,,

V: În curand trebuie sa apara Maya...

E: Am emotii...

V:Eu nu , fata aia va primi ce merita....

E:Sa plecam...

V: E pregatit totul???

E: Da...Mergem?

V: Mergem

Venise Maya , vedea ca nimeni nu era acolo asa ca intrase in cabana....

Omul acceptă moartea, dar nu ceasul morţii. Să mori oricând, numai când trebuie să mori nu!

Dint-o data ceva s-a intamplat , ceva rau ,fote rau....Era liniste  i-ar dintr-o data cabana de langa lac exploda.................................................................................................

Oare exista viata dupa moarte? Eu cred ca da , voi?

V: Oare Maya deja a murit....

E:Vom afla in curand....

Tocmai se trezise Paul...

P: Mama , tata ....am o presimtire rea , s-a intamplat ceva rau , presimt asta...

Omul acceptă moartea, dar nu ceasul morţii. Să mori oricând, numai când trebuie să mori nu!

,,ACASA LA MAYA,,

E: (plange) Nu pot sa cred , nu pot , nu po sa cred ca MAYA A MURIT...

R:Fica mea , unica mea fica , cel care a facut asta o sa mi-o plateasca....

A DOUA ZI , toata lumea se afla la priveghiu Maey , tocmai intrase si Paul...

R: Tu!! Tu mi-ai ucis fica...TU!!!

P: Cum puteti crede asta(spuse el cu ochi in lacrimi)Eu am iubito cu adevarat...!!

R: Ai iubito? M-ai degraba ai omorat-o....

Paul cu ochi in lacrimi se abtinu sa zica ceva si pleca acasa la el.

........................................................................................................

Trecura un an decand Maya murise , Paul inca nu se resemna ... Familia Mante se mutara in Spania la fel si Bogdan....

CAM ATAT PENTRU AZI....TRIST NU? SARACA MAYA...SCUZE PENTRU GRESELI....

Maya : Istoria unei adevarate iubiriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum