Bölüm 9

32 7 1
                                    


Arif koltuğa oturmuş, Burak da karşısında dikiliyordu .

-off ,sözde kimse bilmeyecekti ,herkes öğrendi

-Ben gerçekten kimseye söylemeyeceğim Teoman abi

-İstesen de söyleyemeyeceksin yoksa senin o dilini koparırım.

-Sakin ol Burak

-Öykü sence nasıl sakin olabilirim .Bu kapı dinlemeyi adet haline getirdi ,O gün seninle konuşurken de dinlemiş .Yani sevgili olduğumuzu biliyor ,Teoman'a söylememesi için beni şebek gibi oynatıyor parmağın da .

-Abi ,kendi başını kendin yaktın ,helal olsun sana :)

dedi gülerek .Burak daha ne yaptığının farkında değildi ,Teoman'ın ateş saçan gözlerini görünce ,jeton düştü. Teoman ,kızgın ve yavaş yavaş Burak'a yaklaşıyordu .

-Kankac ım biraz sakin ol ,sana her şeyi anlatacaktık .

-Kardeşim ,beni en iyi sen tanırsın ,ben sinirlenince kimi dinlerim

-Kimseyi

-Aferin doğru bildin . Ödül olarak senin o gözünü morartacağım sonra da seni lime lime edeceğim

Dedi ve hızla Burak'ın üstüne atladı .O anda kapı açık olduğu için ev sahibi , Mustafa Bey içeri girdi .Teoman, Mustafa Beyi görünce Burak'ın üstünden kalktı ve hazır ola geçti .Mustafa Bey emekli generaldi ,bu yüzden de çok sert olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz. Burak da ayağa kalkıp hazır ola geçti .Mustafa Bey, çatık kaşlarıyla çok sert ve sinirli görünüyordu.

-RAHAT! Biri bana burada ne olduğunu ,ve bu kızın da kim olduğunu anlatsın !

-Generalim bu benim kız arkadaşım Mira .

-Peki dışarıya gelen barış sesleri neydi?

-Ağabeyim ve Teoman ağabeyim kavga ediyordu özel bir sebepten generalim.

Teoman ve Burak sert bir şekilde Arife baktı. Mustafa Bey gıcık bir şekilde gülerek

-o zaman 100 şınav beyler.

-ooo

-150

Arif sırıtıyordu ki

-sen de şipçilikten 120 şınav

Dedi ve koltuğa oturdu .Emirlere uymak zorundaydılar . Yoksa büyük sırlar ailelerine iletilecekti .Erkekler şınav çekerken kızlar da kikirdiyorlardı .

-Hadi güzel kızlarım siz de bize birer kahve yapın

Der demez kızlar mutfağa yöneldi .Mustafa Bey in ,kızlara karşı bir sorunu yoktu .Aslında Teomangili de seviyordu ama , cezalandırılacağı yerde acımadan cezasını kesiyordu .Mustafa Bey Teomangilin üstünde oturduğu için evde olan biten ,giren çıkan her şeyi biliyordu Bu yüzden de Teomangille arasında çok sırlar vardı . Ebebeğinlerin bilmemesi gereken sırlar.

-Kaç oldu?

-Elli se...kiz

-Benim matematiğin çok kötüdür .Sizce kaç kızlar

-35

-Yok canim bunlar o kadar çekemezler, 28!devam

Dedi ve kahvesinde bir yudum aldı...Cezaları sonunda bitmişti .Üçü de bitkin bir şekilde koltuğa kendilerini attılar .

-Lan Burak seni dövecek halim yok

-Benim de savunacak

-Ya bu adam psikopat .Söyledim diye bana ceza verdi ya !

-Teo beni dövsen canım daha az yanardı .Kaslarım acıyor !

Dedi ve yan devrilerek yattı.

PANZEHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin