Teoman çantasını hazırlamak için odasına gitmişti .Suzi ,Efeyle oynarken ,Mira da Teoma'nın arkasından onun odasına gitti .Teoman hızlı hızlı kıyafetlerini çantasına koyuyordu .Mira başını kapıya yaslamış Teoman'ı izlerken ,Teoman çantasını koymak için hızla arkasına döndü .Mira ile göz göze geldiler .Mira hiç hissetmediği duygular hissediyordu yine ,güzel duygular .Teoman küçük bir tebessüm ile Miranın dudaklarına baktı .Tekrar gözlerini kısarak Mira'nın gözlerine, gözlerini sabitledi .Miranın önüne gelen saçlarını yavaşça kulağının arkasına çekti ve Miranın yanaklarına elini koydu .Mira ,Teoman'dan gözlerini alamıyordu .İkisinin de nefesi kesilmişti .Teoman ona biraz daha yaklaştı .Tam Mirayı öpecekken Burak hızla içeriye girdi .
-Abi bu çadırları nereye koyalım .
Burak, Teoman ve Miraya bakınca ,Mira Teoma'nın elini çekti .
-ııı ... şey ... ben bi Efeye bakayım.
dedi ve odadan çıktı .Teoman ateş saçan gözlerle Burak'a bakıyordu .
-O zaman ben bunları .... neyse... boşver .
-Burak yaptığın hareketin, intihara teşebbüs olduğunu biliyorsun demi kardeşim .
-Malesef .Ben o zaman kaçayım .
-Bence de
Derken Burak hızla odadan uzaklaştı .Teoman başını duvara vurarak ,söylenmeye başladı .
Mira ,Efe ile oynuyordu .Herkes oturma odasın da toplandı .Teoman utancından ,Miranın yüzüne bakamıyordu .Burak ise gıcık gıcık sırıtıyordu .En son Öyküde gelince .
-Hadi gidelim herkes hazırsa .
dedi Arif .Hepsi birden ayağa kalkıp kapıya toplandılar .Erkekler çantaları taksiye koyarken .Mira ve Öykü Efeyle vedalaşıyorlardı .
Suzi Efeyi kucaklayarak :-Büyük ihtimalle bu evde kalmam ,başka bir yere giderim .
-Nereye gideceksin ?
-Profesör bir arkadaşım var oraya giderim.
-Peki annemin telefon numarası orda ,geldikleri zaman götürürsünüz .
-tamam .
Hepsi birer birer arabaya binerken , Suzi Teoman'ın kolundan tuttu ve ona fısıltıyla .
-Denek 25 sana emanet .
dedi ;
-Efede sana .
diye karşılık verdi .Teoman da taksiye bindiğinde ,hava alanına doğru yola çıktılar ...
Üç saatin sonunda Amerika'ya gelmişlerdi .Burak'ın önceden rezervasyon yaptığı otele gittiler .Odalar yan yanaydı .Herkes odasına yerleştikten sonra ,dışarıda bir restoranda yemek yemek için oturdular .Herkes siparişleri verdikten sonra Arif tabletini çıkartıp birkaç resim gösterdi .
-Ben yolda birkaç araştırma yaptım .Amazon Havzası'nın çoğunu kaplayan bir yağmur ormanıymış. Güney Amerika'da yaklaşık 5,5 milyon kilometrekarelik bir alanı kaplıyormuş Brezilya, Peru, Kolombiya, Venezuela, Ekvador, Bolivya, Guyana, Surinam ve Fransız Guyanası olmak üzere 9 ülkenin sınırları içinde yer alıyor.Anlayacağınız dünyanın en büyük yağmur ormanında arayacağız panzehiri .
-Sen şuna kısaca işimiz çok zor desene .
-Aynen öyle .
-Ama ne olursa olsun bulacağız .
-Isterseniz bu gün güzelce dinlenip yarın yola çıkalım .Arif sen bu ormanın patikalarının bir haritasını çıkart ,Öykü sende bize yardım etmesi için bir rehber bul tamam .+
hepsi başıyla onayladılar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PANZEHİR
Romance(Aşk hem zehir ,ham de panzehirdir ...)" Göktelenin önünen büyük bir kalabalık toplanmıtı .Bu kalabalığın sebebi ise intihar etmek isteyen genç kızdı.Teoman eve gitmek için o yoldan geçiyordu .Gen kızı zor da olsa gördü .Yanındaki herkes ,kızı ikna...