Chanyeol kendini nasıl affettirmesi gerektiğini düşünüyor. Birkaç sevgi sözcüğü ve seks. Ama Baekhyun için tek önemli olan bu değil. Baekhyun onu anlıyor ama yine de bir özür cümlesi bekliyor. Chanyeol'ün aralarını düzeltmek için aklına başka bir şey gelmiyor, Baekhyun bunun farkında. Kendisi de sevişmek istiyor, çünkü o da Chanyeol'u dayanamıyor.
"Daha fazlasını istiyor musun?"
"Hayır." İnatla inkar ediyor. İçinden deli gibi dudaklarına yapılmak gelse de o an, kızgınlığını hatırlamaya çalışıp kendini frenlemeye çalışıyor. "İstiyorsun." Chanyeol, birden koşanın dudaklarını emerek öpüyor ve elleri hızla iç çamaşırını çektikten sonra tamamen çıkmasını sağlıyor. Baekhyun ayrılan dudaklarıyla utanarak arkasını dönünce Chanyeol gülümsüyor. Dudakları küçüğün pürüzsüz kalçasını öperken elleriyle hafifçe okşuyor. Küçüğünü delirtmek istermiş gibi.
"Tamam Chanyeol yapalım. Ama bu seni affettiğim anlamına gelmez tamam mı?" Çatık kaşlarıyla sorduğunda uzun olan kafasını sallıyor ve kısanın kalçalarını okşuyor. Arkası dönük beden yatağa doğru bacaklarını açıyor ve poposunu Chanyeol için domaltıyor. "Ah, tanrım..." Chanyeol gördüğü muhteşem görüntü yüzünden delirecek gibi oluyor.
Ellerini küçüğün kalçasını okşamak için ustaca kullanıyor. Tamamını kavramaya çalıştığı dolgun parça aklını yitirmesine sebep oluyor ve onu herkesten kıskandığı tekrar aklına geliyor.
"Sadece benim olduğunu söyle." Mırıldanıyor elleri kısanın kalçasını sıkıyor, eğilerek dudaklarını beline bastırıyor. "Ihm~" Chanyeol ondan 'seninim' lafını duymazsa rahat edemeyecek. Bundan emin. Dudaklarını aşağı indirerek Baekhyun'un dolgun poposunun sağ yanağını sertçe ısırıyor. Bununla bir çığlık kazanıyor.
"Söyle."
"Hayır. Önce sen benden adam gibi özür dile." Chanyeol'un kaşları çatılıyor ve küçüğün kalçasına bir tokat atıyor.
"Şu an kendimi affettiriyorum zaten."
Baekhyun şaşkınca kafasını ona çeviriyor. Yanlış düşündüğünü hissediyor. Bir şeylerin yanlış gittiğini.
Göz bandı çözülüyor.
"Ne zamandan beri kendini affettirmek için beni beceriyorsun?"
Chanyeol duraksıyor. O da farkında. Gün geçtikçe aralarındaki ilişkinin, bazı zamanlar dışında, sadece seksten ibaret olmaya başladığının... Bu onu rahatsız ediyor ama aklına başka bir şey dahi gelmiyor. Çıkmaya başladıkları ilk günkü gibi çekingen olamıyor. O zamandan bu yana ciddi anlamda yakınlaştılar çünkü.
"Ben..."
Baekhyun yavaş hareketlerle Chanyeol'un kolunu kavrıyor ve gözlerine bakarak uzunun uzanmasını sağlıyor. "Bugün son bir kez daha yapmaya ne dersin? Ondan sonra ilk zamanlarımızdaymışız gibi..." Uzun olan onu izlerken Baekhyun hızla diğerinin kıyafetlerini çıkarmasını sağlıyor. "Ah, Chanyeol. Tam bir aptalsın. Dua et ki sana inanıyorum." Kısa olan bunları sonradan konuşmak üzere iki elini uzunun göğsüne koyuyor ve dudaklarını öptükten sonra karşılığını vermek için göğüs ucunu dudakları arasına alıyor.
Bacaklarını açarak Chanyeol'un bacağına oturuyor ve eğiliyor. Kısa olan uzunun penisini elleri arasına alıyor ve ona gerektiği ilgiliyi veriyor. Sertleştiği için belirgin olan damarlarına dikkatlice dilini sürterek gözlerini Chanyeol'un gözlerine sabitliyor. İşte bu görüntü Chanyeol'un en sevdiği. Sanki alt tarafının parçalanacak gibi olmasını sağlayan görüntü...
"Hepsi... Yetmiyor bana." Baekhyun, onun asıl isteğinin hepsini alması olduğunu biliyor. Yani uzun olan, penisinin tamamını almasını istiyor. Sadece dili ona yetmiyor çünkü. Baekhyun uyarak ağzına tam sığmayan penisini almaya çalışıyor. Ağzının verdiği harika his bile bunun için yeterli değil. Daha sıkı bir şeye ihtiyacı var Chanyeol'un.
"Güzelim hadi artık." Chanyeol sızlanıyor ve kısa olanın çekilmesine neden oluyor. Kısa olan kabul etmiyor ve penisini tekrar dudakları arasına alıp diliyle okşamaya devam ediyor. Chanyeol, onun elinin başka yerlere gittiğini görünce merakla izliyor. Kısa olanın alt kısmı Chanyeol'un bacağındayken hafifçe kalçasının dışa çıkmasına sebep oluyor.
Chanyeol gördükleriyle delirecek gibi oluyor. Ne yapacağını bilemiyor.
Kısa olan penisi ağzından çekiyor ve çaresizce uzunun ellerini elleri arasına alıyor. Gözlerine bakıyor ve kendini kaydırarak kucağına oturuyor. Uzunun penisi diğer elinde. Kalan eliyle diğerinin elini kalçasına götürüyor. "Parmaklarını istiyorum. Bugün sana kırgındım ve sen piyano çalarken onları nasıl fena istediğimi söyleyemedim."
Uzun olan sırıtıyor ve küçüğün boynuna dudaklarını bastırdıktan sonra kucağındaki bedenin beline kollarını atarak orta parmağını yavaşça deliğine bastırıyor. Baekhyun'un ağzından gelen sesle birlikte parmağı derinlere gidiyor. "Diğerini de." Küçüğün hafif vücudu hissettiği diğer parmakla titriyor. Ama aynı zamanda üşüyor. Baekhyun elinin altındaki sertliği çekmeyi bırakıyor ve uzunun omzuna dokunuyor. "Tamam şimdi daha fazlasına ihtiyacım var."
"Doymuyorsun." Uzun olan biraz sonra eliyle penisini sıvazlıyor ve kayganlık yeterli olduğunda küçüğün deliğine penisini konumluyor.
Baekhyun'un bekleyecek hali yok. O yüzden kendini hızla aşağı itiyor ve tamamını alıyor. Ama hissettiği acı duraksamasını sağlıyor. "Tanrım!" Dudağını ısırıyor ve Chanyeol'un gözlerine bakıyor. Kollarını uzunun boynuna doluyor ve kalçasını yukarıya alarak altındaki bedenin penisini oynatmasına izin veriyor. Uzun olan hiç durmadan kendini deliğe iterken üstündeki bedenin kalçalarını ayırarak girişlerden hemen sonra iyice kendine bastırıyor. Hissedebileceği kadarını hissetmek için.
"Chanyeol beni delirtecek misin? Hızlı ol." Kızgınca ona bakıyor ve dudaklarını sıkıca kapatarak gelecek darbeleri bekliyor. Uzunun tek eli kısanın penisine gidiyor ve onu çekiştirmeye başlıyor. Aynı esnada hareketleri hızlanıyor. "Tanrım!" Baekhyun dayanamayacak gibi. Altında hızlanan beden sertçe hareket ediyor ve Baekhyun sona yaklaştığını ve delirecek gibi olduğunu biliyor.
"Daha hızlı!" Zorla yutkunarak uzunun boynuna asılıyor. Dudakları bir süreliğine buluşuyor ve altındaki beden dudaklarını ayırıyor. "Hazır ol." Vuruşları deli gibi hızlanıyor ve kalçasını sertçe küçüğün kalçalarına vuruyor. Dolgun kalçaları sert ve hızlı vuruşlar yüzünden sallanan kısa beden çaresizce Chanyeol'a bakıyor ve aniden menilerini uzunun eline bırakıyor.
Chanyeol birkaç saniye sonrasında hareketlerini yavaşlatıyor ve sertçe küçüğün içine boşalmaya başlıyor. "Tanrım!" Sesleri odayı doldururken tekrar birbirlerinin olmuş oluyorlar.
Baekhyun o kadar yorgun ki az önce harcadığı efor yüzünden kıpırdayamıyor.
Chanyeol alt kısımlarını ayırıyor ve küçüğün alnını öperek onu kucağına alıyor. "Duş alıp uyuyalım güzelim." Baekhyun başını Chanyeol'un omzuna yasladığında ikisi de hızla banyoya giriyorlar. Belki de bir tur için daha enerji topluyorlar.
____
"Hadi çabuk olun da banyodaki kameraları televizyona yansıtın."
"Tamam efendim bekleyin."
"Hah! Oldu."
_____
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hidden Camera | ChanBaek √
FanfictionBaekhyun ve Chanyeol'un bulunduğu odalara gizli kameralar yerleştirilir. -Mortalsoo 28 Eylül 2017 - 7 Ocak 2018