Birkaç yıl önce bu kitabı kaldırma nedenim yazılışından hiç hoşlanmamamdı. Kitabı okumak isteyen birkaç kişi için yeniden paylaşmaya karar verdim ;)
Okuduğunuz için teşekkür ederim, çok daha güzel şeyler yazacağıma söz veriyorum :))Ve son bölümü güzelce okuyun, özel bölüm yazarsam görüşeceğiz.
Sizleri çok seviyorum, cidden çok.
***
FİNAL
"EXO!"
Exo, kazandıkları bir ödülü daha gözyaşlarını tutamadan kalplerine sıkıştırıyor.
Herkes mutlu. Chanyeol mutlu, Baekhyun mutlu. Sonunda hak ettikleri tam sekiz ödülü almış, evlerine dönecekler. Tek bir sorun var o da ufak bir dargınlık. Fanları bile kırmış bir şey.
Üyeler sevinçle sohbet ederek arabaya binerlerken Baekhyun uzunun oturması için yan tarafına elini koyuyor. Uzun olan hala onları çeken kameralar yüzünden gergin olsa da kısanın yanına oturunca gevşiyor. Kapı kapanıyor ve diğer sesler kulaklarını çınlatırken Chanyeol kısa olana bakıyor.
Uzun olan, sevgilisinin alnına dudaklarını bastırırken birkaç defa bunu tekrarlıyor ve sonrasında dolu gözleriyle kafasını iki yana sallıyor. "Neden böyle yaptın?" Soruyor, kısanın yüzüne bakarken yanağını okşuyor. Kırgınken bile aşık olmayı nasıl bu kadar güzel becerebiliyor? Nasıl böyle aşık bakabilir? Kıyamıyor meleğine.
"Fanservis sadece." Kısa olan mırıldanarak gözlerini kaçırıyor. "Biliyorsun, bizim çıktığımızı bilmelerine rağmen bazı fanlar bundan rahatsız oluyor." Aslında o da kırgın. Birkaç ay olmuştu söyleyeli; elini belime koyup beni yanına çek, diyeli.
"Moralim bozuktu ve tüm herkesin önünde ağladım. Sense gözüme soka soka şu sırığa sarıldın." Chanyeol kırgınca konuşuyor ve kalınlaşan sesini duyunca şaşkınlıkla ona bakan kısanın şakaklarını öpüyor. "Anlarlar mı? Anlamazlar. Bana sarılmanı istemedim, ona sarılmamanı istedim sadece." Baekhyun'un pişmanlıkla gözlerinin dolmasını sağlıyor. Ama Chanyeol bunu anladığı gibi kısanın başını omzuna yaslayıp saçlarını öpüyor.
"Üzülme güzelim. sorun yok. Akşam bir canlı yayın açar ve onlarla konuşuruz."
"Neden ağlıyorsun Chanyeol?" Bu yüzden kısa bedenin de gözleri doluyor. Üzgün üzgün iç çekiyor. Chanyeol'ün gözyaşları onu üzüyor ve böyle olmasını istemediğinden dolayı mahçup bir şekilde başını eğiyor. Boynuna gömdüğü başı Chanyeol'ün gülümsemesine neden oluyor. "Sadece..." Mırıldanışının devamı gelmediğinde Baekhyun ona bakıp ıslak gözleriyle konuşmasını bekliyor.
"Sana sarılıp deli gibi ağlamak isterken senin ona sarılman benim için hiç hoş olmadı. Sinrimden ağlıyorum." Baekhyun duyduklarıyla uzunun yanağını öpüyor. Üzgün bakışlarıyla bazı şeyleri düzeltebilmeyi umuyor. "Chanyeol deli gibi özür dilerim. Affet beni lütfen. Sinirlendin mi bana cidden?" Yanağını tekrar öptüğünde üyelerden birkaçının ikisini gülerek izliyor olduğunu fark ediyor. "Yah, önünüze dönün." Azarladıktan sonda tekrar uzuna dönüyor.
"Hemen beni öpmeye başlamazsan ağlarım."
Dediği şey Chanyeol'un tekrar yumuşamasına neden oluyor. Uzun olan gülerek Baekhyun'un yanaklarını öperken onunda güldüğünü fark edince rahatlıyor. Ona kollarını, kalbini açıyor.
Dudaklarını kalbine değdiriyor uzun olan. Baekhyun sadece duruyor. Kalbi hızla çarpıyor ve onun kolları arasına girdiğinde oracıkta uykuya dalıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hidden Camera | ChanBaek √
FanficBaekhyun ve Chanyeol'un bulunduğu odalara gizli kameralar yerleştirilir. -Mortalsoo 28 Eylül 2017 - 7 Ocak 2018