Beşinci Kamera (Practice Room)"Sessiz ol, eğer fazlasını istiyorsan sessiz olacaksın güzelim." Baekhyun, fısıldayarak ona bakan adamın omuzlarına tutunurken belinin etrafındaki bacaklarını sıkıca ona sarıyor. Üstündeki tek kumaş, kalçasını bir ten gibi saran iç çamaşırı. Kucağında olduğu bedenin omuzlarına sımsıkı tutunurken uzunun ellerinin iç çamaşırından girerek küçüğün kalçalarını kavrıyor. Sahiplenici tutuşu karşısında bayılacak gibi olan Baekhyun gözlerini kısarak uzuna bakmaya devam ediyor. Böyle olmasına engel olamıyor. "Chanyeol~" Uzunun elleri ani bir hareketle küçüğün girişine dayandığında kısa olan daha fazla dayanamayacağını bildiği için Chanyeol'un dudaklarına asılıyor.
Dudaklarının bir dakika kadar süren dansı bittiğinde Baekhyun konuşuyor. "Ellerini içimde istemiyorum. Benim için yetersizler, sadece uzun penisini istiyorum Chanyeol." Sırtı geriliyor ve belini kırarak kısık gözleriyle kalçasını iyice dışarı çıkarıyor. Uzun beden anında parmaklarını kısanın deliğinden çekip onu koltuğa bırakıyor; iç çamaşırını indirirken kısanın da kendininkini çıkarmasını sağlıyor. "Beni saniyeler içerisinde bu kadar sertleştirmen..."
Mırıldanan Chanyeol kısanın çıplak bedeninin koltuğa uzanmasını sağladıktan sonra hızla kapıyı kilitliyor ve perdesini indiriyor. "Benden bu kadar etkilenen sensin, sevgilim." Chanyeol koltuğa uzanarak Baekhyun'un üstüne yaklaşmasını sağlıyor. Kısa olan yüzündeki tapılası gülümsemeyle söyledikten sonra uzun olan onu iyice üstüne çekiyor, dudaklarını dudaklarıyla ıslatıyor.
Dudakları hoş bir ritimle birbirini emerken Chanyeol'un elleri kısanın kalçalarını kavrıyor ve okşayarak kendine bastırıyor. Baekhyun bu hareketle güç bir şekilde dudaklarından ayrılıyor. "Ah, Chanyeol. Seni istiyorum," Dudakları uzunun kulağını yakaladıktan sonra fısıldıyor. "Kalın penisini en derinimde istiyorum, onu bana ver." Chanyeol duyduğu istekli sesle uzunluğunu sıvazlayarak kısa olanın deliğine konumluyor.
"Yeol~" Baekhyun kalçasını hafifçe oynatırken Chanyeol'un parmaklarından biri Baekhyun'un ağzına uzanıyor ve bir süre orada durduktan sonra kısanın deliğine parmağını götürüyor. "Demek beni istiyorsun ha?" Sırıtarak parmağını deliğin etrafında gezindiriyor. "Chanyeol acele et!" Kısa olandan bir sızlanma duyduğunda gözleri gözlerine çıkıyor ve penisini girişe dayadığı gibi küçüğün kalçalarını iki yandan tutarak içine giriyor.
"Ah, tanrım!" Chanyeol'un gözleri kayarken Baekhyun alışmak istermişçesine kapalı gözleriyle bekliyor. Bir süre sonra üstünde kalçasını oynatmaya başlıyor, ileri ve geri. "Ih.. Acıyor." Kısa olanın canı acısa da her seferinde tamamını alabilmekten çok memnun. "Sert olmanı istiyorum. Kendime gelmeye ihtiyacım var."
Chanyeol onun canını acıtmamak için kalçalarını tutup yavaş hareket etmesini sağlamaya devam ediyor; ama Baekhyun daha hızlı ve sert olsun istiyor. Aklına gelen fikirle dudağını ısırıyor ve birkaç kere uzunluğu içine aldıktan sonra uzunun gözlerine bakıp göğüsünün iki yanına ellerini koyuyor. Boğuk ve kısık ses tonuyla konuşmaya başlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hidden Camera | ChanBaek √
FanfictionBaekhyun ve Chanyeol'un bulunduğu odalara gizli kameralar yerleştirilir. -Mortalsoo 28 Eylül 2017 - 7 Ocak 2018