"Mana korang... (´ﻌ')...aku rindu korang... "Baru nak berangan
Bilik aku dibuka."Kawan kamu dekat bawah.. Diorang nak jumpa kamu.. Omma suruh diorang naik atas. " omma meninggalkan pintu bilik aku terbuka.
Aku dengar pintu bilik omma tertutup. Aku tahu omma cuba menjaga privasi aku. Dia amat memahami.
"Eh kau pompuan! Perangai elok sikit boleh tak? Yang kau sabotaj kitorang tu kenapa? "
Aku terkejut mendengar jerkahan Jungkook.
" Eh korang? " aku buat buat tak dengar.
"Da fak... Boleh buat muka tak bersalah.. Kau pahal? Busuk hati sangat? " Taehyung turut meninggikan suara.
"Aku minta maaf. "
"Senangnya kau mintak maaf"-Jimin.
"Jangan la gaduh gaduh.. Kita cakap elok elok"- Jin
Aku tersenyum.. Seperti biasa Jin oppa yang akan meredakan pergaduhan.
"Kau pahal Senyum? Hyung... Yoongi tak bolehla... Rasa nak tampar tampar je muka dia. "-Yoongi.
Aku tahu Yoongi bukan jenis yang boleh dicabar ..jadi aku melangkah ke depan.. Aku menuju ke hadapan yoongi .
"Yoongi oppa" aku memanggilnya.
" Jangan panggil aku oppa. Aku benci"
"Oppa.. "
"Aku cakap elok elok.. Jangan sampa-"
"Oppa? "
"Saya cabar korang semua tampar saya. " aku menyuarakan cabaran.
"Gila" mereka berkata serentak.
Mereka masih tak berganjak.. Jadi bagi menghangatkan hati mereka aku mula membuka mulut bisa.
"Jimin pendek.. Lelaki pengecut. Jungkook yang senang dipergunakan. Sangat lembik. Taehyung yang bodoh. Cinta kau dipermaikan. Suga yang tak patut dihormati sebagai senior. Sangat lemah. Hoseok yang penakut. Dengan serangga pun buat kecoh. Seokjin yang tua. Namjoon leader yang tak guna"
Muka mereka mula kelihatan memerah.
"kenapa? Tak betul ke? " soal aku lagi
"Saekki! Bangtan Saekki! " aku menjerit
Taehyung menapak ke hadapan.
"Taehyung bodoh... Lelaki bodoh. Penakut.. Cinta kau hanya dipermainkan oleh Jiyeon unnie.. Kau sanga--"
PAKK..
Belum sempat aku habiskan ayat pipiku di tampar kuat oleh tangan lebar Taehyung. Badanku bagai berpusing.
Sakit yang aku rasakan buat aku bahagia.
"Itu je yang kau mampu?"
Taehyung nampak marah.
" BTS.. Bukan belagak hebat sangat ke? Takkan aku pun korang tak boleh nak uruskan? "
Taehyung menarik kasar rambut aku.
Aku terjerit kecil
Menahan sakit..
Memang sakit.
Tapi sakit lagi hati aku tengok mereka tak puas hati dengan aku.
Aku nak diorang puas sakitkan aku.
Taehyung menolak aku ke dinding.. Kepala aku terhantuk. Aku tersenyum puas.
Sebelum aku pengsan aku sempat berikan senyuman dan ucap sesuatu kepada mereka.
'bangtan.. Mianhae, saranghae, jalja'
YOU ARE READING
YOU ➡ K.T.H
FanfictionAbout.. Penyesalan? Act. Author sendiri pun tak pasti story ni about what... Ni.. Macam luahan hati? Ada 10 chap je... Harap korang enjoy reading... Beginner author.