Harini aku nak sambung kisah aku.
Waktu cuti minggu..aku plan lepak dekat rumah bangtan aka rumah kau jugak.
Aku ingat nak ajak kau main game yang aku kasi haritu.
Tapi sampai sampai sana aku nampak kau tengah baring atas peha Jiyeon unnie sambil Jiyeon unnie belai belai rambut kau. Muka kau bahagia sangat.Aku teringat...kita pernah buat benda yang sama tapi kau takde perasaan pun. Aku yang syok sendiri.
Aku baru perasan yang sekarang ni.. Bukan aku sorang perempuan yang dibenarkan masuk rumah Bangtan.
Dulu aku bangga sebab hanya aku sorang perempuan yang rapat dan mendapat kebenaran untuk masuk rumah ni. Tapi sekarang.. Aku dah tak dapat keistimewaan tu.
Aku tak salahkan korang. Aku memang cemburu dan iri hati.. Tapi aku akan cuba padamkan.
Jiyeon unnie patut bersyukur dapat macam macam kelebihan dari aku yang dah lama kawan korang.
.
.
.Aku tegur kau.. Kau pandang aku tanpa ada segaris senyuman.
Jiyeon unnie membalas sapaan aku.
.
.
.
.Akhirnya aku luangkan masa aku dengan Jungkook.
Aku tengok kau tak henti henti luangkan masa dengan Jiyeon unnie.
.
.
.
.
.19/6
Cikgu pilih aku dengan kau sebagai satu kumpulan. Aku tau aku tak patut rasa macam ni.. Tapi aku gembira sangat. Mianhae Jiyeon unnie.
.
.
.
Aku cuba meriahkan suasana antara kau dan aku..Flashback
"Hoii Tae! Kau pahal senyap je...dah lama kita tak begurau.. Kau jangan la serius sangat dengan aku.. Syeram ah shiall" aku acah acah gosok tangan macam tengah sejuk^o^.
"Mana ada.. Aku macam biasa lah" -Taehyung
"Oh mai goatsss... Kau bercakap dengan aku... Woah.. I'm extremely shocked."
"Kau pahal sia? " dia menjeling aku.
"Kau ni.. Lepas dah couple dengan Jiyeon unnie makin sombong.. Eh kita ni dah berkawan 6 tahun tau...Susah senang kita sama sama. Yang kau marah sangat dengan aku ni kenapa? " aku terlepas cakap.
"Kau tu! Yang annoying sangat pehal? Aku rimas tau tak dengan kau. Eh.. Kau jangan nak libatkan Jiyeon dalam masaalah kita."-Tae
"Kau kenapa Tae? Ok sorry sebab libatkan Unnie.. Kau kata aku annoying? Eh kau yang berubah.. Kau tak macam Tae yang dulu. Aku tak kenal kau. Aku rindu Taehyung yang dulu. Tolong.. Aku masih perlukan Taehyung yang dulu. Aku tak tau dari segi mana aku merimaskan kau. Aku kecewa dengan Tae yang baru ni. " aku meluahkan perasaan aku. Aku mula beremosi.
"A..ak..aku ..aku.. Argh! "
Aku memeluk Taehyung. Kali ni bukan sebab hati perasaan tapi sebab ikatan persaudaraan yang dah terjalin antara kami.
"Aku minta maaf kalau dah serabutkan kau. Aku minta maaf. Aku memang annoying...aku minta maaf sebab dah menyusahkan kau. Aku minta maaf sebab tak dapat jadi kawan yang baik untuk kau. Aku minta maaf Taehyung. Aku minta maaf . " aku menggenggam belakang bajunya.
"Aku pun nak minta maaf. Aku pun bersalah." Taehyung membalas pelukan.
Akhirnya apa yang aku harapkan dah menjadi kenyataan.
"Jom kita siapkan projek yang cikgu dah kasi.. Tinggal lagi 30 minit." aku memberi cadangan.
"Sempatke? " soal Taehyung sambil menggaru kepala
"Maybe sempat kalau kita bekerjasama?"
"Arasseo... Ppali kajja.. "
Kami cuba menyiapkan tugasan yang diberi cikgu.
.
.
.
.Memang starting dia kita macam meluahkan perasaan.. But in the end.. Kita berjaya kembali macam biasa.
Thanks Tae sebab bagi kerja sama.Aku sayang kau
Sorry chap ni lagi pendek dari sebelum ni.... Jinjja mianhae..
YOU ARE READING
YOU ➡ K.T.H
FanfictionAbout.. Penyesalan? Act. Author sendiri pun tak pasti story ni about what... Ni.. Macam luahan hati? Ada 10 chap je... Harap korang enjoy reading... Beginner author.