Last chapter...Hai Jinnie oppa..Gomawo sebab selalu masak makanan sedap sedap untuk saya. Jaga saya bila saya perlukan.Saya nak Oppa tahu yang saya hargai sangat sangat jasa Oppa dekat saya. Saya harap Oppa dapat jaga ahli yang lain dengan bagus. Jalja.. Saranghae.
Sincerely,
Your, yeosaeng
------------------------------------------------------
Yow!! Wassup Namjoonie Oppa!! Congrats for your studies results. Hope you happy with it. Saya harap namjoonie Oppa dapat jadi leader yang terbaik buat bangtan. Maaf sebab kata kata saya haritu.. Saya tak pernah bermaksud pun.
Sincerely,
Your lovely supporter
------------------------------------------------------
Yoongi oppa... Should i call you Swaggie suga oppa? Saya nak minta maaf sebab tuang sampah dalam loker Oppa.. Saya terpaksa.. Saya harap Oppa dapat capai cita cita Oppa untuk menjadi seorang Rapper. Wish you luck... Hwaiting! Ehem.. Before that... Please kawal baran tu sikit...
Sincerely,
Your fan to be
------------------------------------------------------
Jung Hoseok aka Hobi Oppa.. Oppa fav saya.. Saya peminat oppa... Huehue.. Saya suka personaliti Oppa.. Hope perangai tu long last. Saya minta maaf sebab letak lipas dalam loker Oppa. Saya minta maaf sangat sangat. Saya sayang Oppa.
J-Hope.. You're my hope..Sincerely,
Your secret admirer
------------------------------------------------------
Park Jimin my lovely chim chim. Thanks sebab dah jadi bahu aku selama aku jadi best friend korang... Aku tahu kau dah tak nak anggap aku sebagai bff kau sekarang.
Aku minta maaf sebab fitnah korang. Aku nak korang sakit hati dan bencikan aku. Tapi sekarang aku menyesal. Aku terfikir kenapa plan aku ni bodoh sangat? By the way... Aku harap kau tak sia sia kan wajah kacak dan suara merdu kau tu... Aku paling suka dengar suara kau.. Suara kau bagaikan penawar aku. .hahaha.. Chim.. Kau antara manusia terpenting dalam hidup aku.Sincerely,
Your ex best friend
------------------------------------------------------
Annyeong my honey sugar pie. Lil bunnies...
Kau tahu tak? Muka kau bila marah memang beza dengan muka comel kau.
Aku takut betul waktu kau jegil kat aku dulu.
Weyh.. Aku minta maaf sebab tuduh kau tiru kerja rumah aku. Aku sengaja buat centu bagi korang kena denda.. Aku minta maaf sangat. Aku tau aku jahat. Aku tikam belakang korang.
Terima kasih sebab selalu bagi kata semangat dekat aku. Terima kasih sebab memahami aku.
Kau tahu? Kau ngan Jimin ialah manusia yang takkan aku lupakan. Manusia yang banyak menyusahkan diri kerana aku. Aku sayang kau.
YOU ARE READING
YOU ➡ K.T.H
FanfictionAbout.. Penyesalan? Act. Author sendiri pun tak pasti story ni about what... Ni.. Macam luahan hati? Ada 10 chap je... Harap korang enjoy reading... Beginner author.