FAKAT GÜZEL YORDULAR

10 0 0
                                    

Yeni bir sondan herkese merhabalar!

Yazılarımı kim okur? Kimler okumaktan memnun olur bilemiyorum fakat yazmayı seviyorum. Duygulara tercüman olabilmek en yegane amacımdır. Umarım yazarken yaşadığım mutluluğu ve huzuru sizlerde okurken hissediyorsunuzdur.

Öyleyse gelelim günün konusuna. Konumuz hiçbir şey yapmadan her birimizin hissettiği o yorgunluk hali.

Kabul edelim güzel yorulduk. Ama fena yorulduk. Fakat nasılda yorulduk. Bayağı iyi yorulduk. Yalnız nasıl yorulduk ama. 

Öyle yorulduk ki matematikte x'e verilen değeri kıskanır olduk. Keza ona bile değer verilirken bizim bu kezban premses kalbimizle eşeğin s*kiyle oynar gibi oynadılar. O çok istediğimiz hayallerde yer alan bizi gördüğünde üstümüze sümüğünü bile sürmeyecek olan beyaz atlı prensi bulamadık bir türlü. Prense gerek yok en azından bir Tarzan bile kurtarabilirdi hayalimizi. Tabi bizlerde bir Jane değildik fakat yinede hak ettiğimiz bundan daha iyisi olmalıydı. Haksızsam da haksızsın deyip geçin yada sonsuza kadar susun. Biz kadın milletinin sivri dilliliğini konuşmaya gerek dahi yok. O konuya girersek çıkamayız. Bu yüzden susalım konu biz değiliz. YAŞADIKLARIMIZ!

Gelelim vazgeçtiklerimize bayım. Kadınlar kaybetmeyi sevmez (Kiloları dışında). Bir kadın oyuncak ayısından vazgeçebilir. O çok sevdiği sinirlerini yatıştıran çikolatasından da vazgeçebilir. Kitaplarından, çiğ köftesinden, müziklerinden dahi vazgeçebilirler. Belki sevdiklerinden bile vazgeçebilirler fakat sevdikleriyle kurdukları hayallerden vazgeçemezler. Bu yüzden bizleri yokluğunuzla korkutmaya çalışmayın bayım. Keza hiç var olmayanların yoklukları da pek bir boşluk oluşturmaz hayatta. Sizler;

  "Trip atan kızlar için molotof atan kızları üzdünüz beyler. "

"  Twerk yapan kadınlar için, Ankara havası oynayan kadınları üzdünüz beyler."

"'Bu gecenin hatırına alıver koynuna sana yapacaklarım var' şarkısını baştan sona bilen kadınlar için 'ben seni sevdiğimi de dünyalara bildirdim' türküsüyle duygulanan kadınları üzdünüz beyler." 

"Whatsapp'ta 7/24 online olup herkese mavi boncuk dağıtan kadınlar için whatsapp durumunda ''hi there ı'm using whatsapp'' yazan kadınları üzdünüz beyler."

Sadece üzülmedik beyler, üzülmekle kalmayıp fazlasıyla yorulduk.

 Şimdi hanımlar günün önerisinde sıra. Bu yorgunluğun üzerine hepinizden bana bir yorgunluk kahvesi. Öncelikle mutfağa giriyor, iki kişilik kahve hazırlıyoruz. Ve bir sonraki "SON" da görüşürüyoruz!



THE ENDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin