Chanyeol : Hyung, Sehun'a ne söyledin bilmiyorum ama o çok kötü durumda.
Chanyeol : Gerçekten kötü bir durumdaydı, kalbinin sıkıştığını canının acıdığını ama nedenini bilmediğini söylemişti.
Chanyeol : Baekhyun da 'Luhan hyunga mesaj at. O böyle durumlar da seni sakinleştirirdi' dedi.
Chanyeol : O da sana mesaj attı.
Chanyeol : Hyung ona ne dedin?
Chanyeol : Sinir krizi geçirdi ve bıktığı hakkında şeyler söyledi.
Chanyeol : Menajer hyung Sehun'u sakinleştirmek için senin menajer hyunga bir zamanlar attığın ve şarkı söylediğin ses kaydını açtı.
Chanyeol : ve Sehun ağlaya ağlaya uyuyakaldı.
Luhan Hyung : Sehun şuan iyi mi?
Luhan Hyung : Onu gerçekten üzmek istemedim.
Luhan Hyung : Sehun'u arayacağım, açmasını söyler misin?
Chanyeol : Üzgünüm hyung. Menajer hyung Sehun'un telefonunu aldı. Dün gece bir doktor gelip Sehun'a serum taktı. Hâlâ serum duruyor. Ayrıca menajer hyung 'Sehun'u Luhandan uzak tutun' dedi.
Chanyeol : Sehun sana bağlanıyormuş ve sen artık yokmuşsun.
Chanyeol : Sehun seni hayatı için bir neden olarak görmeye başlarsa her şey kötüye gidermiş.
Chanyeol : Sen gitmişsin ve bir daha gelmeyecekmişsin.
Chanyeol : Menajer hyung aynen böyle söyledi.
Chanyeol : Sahi hyung, neden bizi terk ettin ki?
Luhan Hyung : En çok Sehun ile iyi anlaşıyordum.
Luhan Hyung : Onu bensiz bırakmamam lazımdı.
Luhan Hyung : Sehun-ah!
Luhan Hyung : Üzgünüm Yeol, hayatımızda bazen istemediğimiz şeyler gerçekleşir. Ben Sehun'u üzüyorum.
Luhan Hyung : Ona iyi bakın, hatta bir sevgili ayarlayın.
Luhan Hyung : Toparlanmasını sağla Yeol, güçlü durmalı.
******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Leave Me • HunHan
Hayran Kurgu"Eğer geri gelmene sebep olacaksa, erkeksi olduğunu kabul ediyorum Hyung. Seni özledim."