1.2

86 16 15
                                    

Sehunnie : Hyung, o zarf gelmeye devam ediyor. Menajer hyung ise yırtmaya.. Gerçekten neler dönüyor?

Lu Han : Bir şey döndüğü yok.

Sehunnie : Şey, o kız hamileymiş diyorlar hyung. Doğru mu?

Lu Han : Neden beni engellemeyip, her şeyi zorlaştırıyorsun? Neden her şeye rağmen beni affetmeye çalışıyorsun?

Sehunnie : Ne demek istediğini anlamadım.. Soruma cevap alabilir miyim?

Lu Han : Evet 2 aylık hamile.

Sehunnie : Oh, hyung.. Senin adına çok sevindim. Umarım sana benzer, sen o kızdan daha güzelsin çünkü.

Lu Han : Yah! Sehun!

Sehunnie : Prova varmış, çıkmak zorundayım. Eminim mükemmel bir baba olacaksın hyung.

***
Luhan, koskoca bir yalanı daha kabul etmek zorunda kaldı.

Sehun, gerçek sandığı sebep yüzünden bayılana kadar ağladı.

***
" Seni lanet olası, bu yalandan vazgeç demedim mi?! Sehun'un hastalığı ilerleme gösteriyor, az vicdan yap! "

Luhan, tükürürcesine konuşan arkadaşı Minseok'a baktı. Aklına takılan tek şey 'hastalığı ilerleme gösteriyor' cümlesi oldu.

" Ne demek hastalığı ilerleme gösteriyor? Ona iyi bakmıyor musunuz?! "

" Ona iyi bakıyoruz ama aptalın teki onun içinde kapanmayacak yaralara sebep oluyor!"

" Elimden bir şey gelmiyor, Minseok! SM'e söylediğimde daha zamanın olduğunu söyledi! "

" Fazla korkaksın, Han. Umarım pişman olmak ve onu kaybetmek zorunda kalmazsın.."

***
Neden oluyordu, bu deli yazar neler yapıyordu böyle dlwpdğwşkdpqld

Don't Leave Me • HunHanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin