Hani bazı anlar vardır ya, artık hiçbir şey umurunuzda olmaz ve aklınızda ne varsa sadece ona odaklanırsınız. Kalbiniz deli gibi çarpar belki ama sadece bir nefes almak yeter o an. Luhan da aynı hisleri paylaşarak Sehun'un yattığı hastane odasına dalmıştı.
Lee Soo Man, Luhan'a tehdit edici bakışlar yollasa da şuan Luhan'ın umurunda olan tek şey Sehun gibi duruyordu.
Büyük olan ağlamaktan şişen yüzü, kızaran gözleri ve dağılan saçları ile perişan bir haldeydi. Küçüğüne bakıyordu. Tek odağı oydu. Küçüğün gözleri dolmuştu, çok özlemişti.
Luhan koşarak Sehun'un yatağına gitti ve Sehun'a nazaran kısa kollarıyla küçüğünü sarmaladı. Sehun tutmakta olduğu göz yaşlarını serbest bıraktı.
" H-hyung.." dedi Sehun güçlükle.
Luhan, sanki kaçacakmış gibi daha da sıkı sarıldı. Yüzünü ensesine gömdü. Ensesinde ki saçlarından gelen koku Luhan'ı ağlattı.
" Sehun, ben üzgünüm. Yemin ederim sana her şeyi anlatacağım." dedi Luhan.
Başını zorlukla kaldırdı ve Sehun'un yaş dolu gözlerine baktı.
Soo Man, Luhan'a doğru adım attığında Junmyeon onu durdurdu. Alacağı ceza ya da yiyeceği tonlarca lafı umursamadı. İki genç yeterince acı çekmişti zaten.
" Exo'ya geri dönmek istedim. Lee Soo Man eğer sevgili olayım olursa dönebileceğimi söyledi. Ama ben işlerin bu raddeye geleceğini bilmiyordum. Nişan da sahteydi sevgililikte. Hamile de değil.."
Luhan burnunu çekti ve derin nefes aldı.
" Size geri dönebilmek için katlandım, Sehun. Sana olan sevgimde gram azalma olmadı, aksine sevgim gün geçtikçe daha da güçlendi." Dedi ve hıçkırıklara boğuldu.
Sehun büyük bir nefretle Lee Soo Man'a baktı. Bay Lee işte o an yaptığından pişman olmuş ve ikiliye nasıl acı çektirdiğini fark etmişti.
Sehun serumlu eliyle Luhan'ın yüzünü kaldırdı. Gözlerini gözlerine sabitlediğinde kalbi çıkmak istercesine çarpmaya başladı. Sehun gülümsedi ve Luhan'a yaklaştı. Luhan gözlerini kapattı.
Sehun arayı kapattığında dudakları buluştu. Luhan sanki hep bunu bekliyormuş gibi anında karşılık verdi. Sehun, büyüğünün alt dudağını öperken, Luhan üst dudağını öptü. Sehun geri çekilip Luhan'ın yüzüne baktı.
Burnunu, gözlerini, yanaklarını ve alnını öptü.
" Seni çok özledim.." diye fısıldadı Sehun.
Luhan 'bende..' dedi.
" Hyung seni sev-"
Sehun cümlesini tamamlayamadan büyüğünün kollarından kaymıştı. Luhan, Sehun'un kapalı gözlerine baktı.
O an hastane odasında Luhan'ın haykırışlarından başka bir şey duyulmadı.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Leave Me • HunHan
Fanfiction"Eğer geri gelmene sebep olacaksa, erkeksi olduğunu kabul ediyorum Hyung. Seni özledim."