Kalbinde büyük bir ağırlık vardı büyük olanın. Nedenini çözememişti ama bir şey olacakmış gibisine geliyordu.
Sosyal medyaya girdiğinde yine aynı haberler ile karşılaştı.
"Çinli popüler şarkıcı Lu Han, aylardır beraberliğini sürdürdüğü sevgilisi ile evleniyor mu? "
" Luhan'ın sevgilisi hamile mi? "
" Lu Han, baba mı oluyor? "
Luhan, telefonunu koltuğa fırlatmış ve ince parmakları ile şakaklarını ovmaya başlamıştı.
Artık gerçekten dayanamadığını hissetti. Kalbi bir başkasına aitken, bir başkasıyla sevgili olduğunu söylemek zorunda kaldı. Üstüne nişan, ardından hamilelik.. Gerçekten çok zordu.
Oysaki tek isteği eskiye dönmekti.
Özlediklerine dönmek.
Ona dönmek.
Telefonu fırlattığı koltukta çalmaya başladı. Kalbindeki ağırlık daha da yüklenmişti sanki..
Bir şey olmuştu işte!
'Tanrım..' diye geçirdi içinden,
'Tanrım sen küçüğümü koru.'
Küçüğü Sehun'a bir şey olmuş olmasından korktu. Kendi kendini yiyip bitirirken telefonun melodisi son bulmuş, saniyeler sonra tekrar çalmaya başlamıştı.
Luhan titreyen elleriyle açtı telefonunu.
" Luhan, acil buraya gelmelisin! " Dedi Minseok.
" Neler ol-"
" Sehun acil ameliyata alındı."
Luhan ne yapacağını, ne diyeceğini bilemedi o an. Titreyen ellerine bir de bacakları eklendiğinde zorlukla kendini koltuğa attı. Telefonu çoktan yerle buluşmuştu bile.
Evinin zili çalmaya başladı o an. Hem zil, hem de kapı deli gibi çalıyordu. Lâkin Luhan'ın ne kalkmaya ne de kapıyı açmaya gücü vardı.
Ardından anahtar sesi gelmiş ve kapısı açılmıştı. Luhan başını döndürüp kimin olduğuna bile bakamamıştı.
" Hyung! " Dedi nefes nefese Jongdae.
" Minseok Hyung her şeyi anlattı bize, Sehun hariç. Sana kızgın değiliz ama şimdi toparlanıp bizimle hastaneye gelmen lazım." Dedi Baekhyun.
" Minseok Hyung 'arayıp haber vereceğim, o aptal bayılır. Gidin ona sahip çıkın.' Dedi bizde geldik." Dedi Jongdae.
Chanyeol Baek'e bakıp onay alır almaz Luhan'ı kucağına alıp evden çıktı.
Arabayla son hızda hastaneye giderlerken akıllarda sadece küçük maknaeleri Sehun vardı.
Minseok abileri olarak güçlü durmaya çalışıyordu lâkin ne kadar dayanabilirdi bilmiyordu.
Kucağında Luhan ile üyelerin bulunduğu koridora giren Chanyeol'a hemşireler koştu. Luhan'a sakinleştirici iğne vuruldu ve herkes sessizliğe gömüldü.
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Leave Me • HunHan
Hayran Kurgu"Eğer geri gelmene sebep olacaksa, erkeksi olduğunu kabul ediyorum Hyung. Seni özledim."